I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Justin Bieber raps Busta Rhyme's "Look At Me Now"

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-04-18 01:15

[Video] Justin Bieber raps Busta Rhyme's "Look At Me Now"

Ber om ursäkt om denna ligger helt fel, kanske ska ligga i webbsidor, men moderator får flytta den i så fall. Får faktiskt liiite respekt för killen efter detta ändå :P

http://rapradar.com/2011/04/14/justin-bieber-raps-to-look-at-me-now/

2011-04-18 04:30
alltså holy fuck.

"Får faktiskt liiite respekt för killen efter detta ändå :P"

efter jag läste de tänkte jag att du måste va lite efter, men sen såg jag den och god damn, det va ändå imponerande.
tänk om bieber om ngt är är rapstar istället?
han lista ut bara att han hade större chans att komma in i branschen som popsångare först, många gör de o sen shiftar "yrke" fast inom showbizz.. hm

however, hur mkt man än hatar honom vanligtvis så måste man propsa detta ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-04-18 08:39
Får faktiskt liiite respekt för killen efter detta ändå :P

Fett töntigt att du ens har hatat på Bieber bara för att han har gjort sin grej.
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.

2011-04-18 09:10
Word, förstår inte allt hat för Beiber. Jag gillar inte heller hans musik, men det är väl ingen anledning att hata honom? Tycker han verkar vara en skön kille som njuter av livet.

2011-04-18 17:13
Fett töntigt att du ens har hatat på Bieber bara för att han har gjort sin grej.

saken är att han verkligen inte har "gjort sin grej" ju?
han är så otroligt formad och byggd av sitt skivbolag så det finns inte. plus att alla låtar han gjort är skit i mina öron, grabben kan sjunga, Ja, men har fortf inte hört en bra låt.

tror att om han breakar UR sitt skivbolag o får bestämma lite mer så har vi en framtida Justin Timberlake. han va ju oxå som bieber i början.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-04-18 21:19
saken är att han verkligen inte har "gjort sin grej" ju?
han är så otroligt formad och byggd av sitt skivbolag så det finns inte. plus att alla låtar han gjort är skit i mina öron, grabben kan sjunga, Ja, men har fortf inte hört en bra låt.

Det stämmer väll inte heller? Han blev väll plockad efter att fått en jäkla massa wievs på tuben? Skulle tippa på att fler av våra kära amerikanska rappare är formade än denna lilla grabb. Sen får du tycka musiken är kass om du vill, vilket jag skriver under.

Tyvärr kan jag inte avgöra om han kan rappa eller inte eftersom alla småtjejer och deras mammor skriker så mycket... Och jag tänker inte klandra han för att jobba med det. Jag hade nog gjort samma sak om jag var i hans ålder och hade kunnat sjunga. Vilket jag tror flera av er hade gjort också.

Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.
Rappare

2011-04-19 10:15

Lite bättre ljud på denna
www.slackerz.se

2011-04-19 15:56
Ok rätt impad på hur snabb han är i käften faktiskt.
Hon checkar in mig från andra sidan baren.
Du checkar in dig och uppdaterar status raden.

2011-04-19 17:12
jääääääääävlar vad rapp i keften grabben var! förstår inte heller hur man orkar "hata" honom, hur började det ens? något han sa? För det lär ju knappast vara för han är den sämsta artisten, kanske är det för att han är 18(?) och stenrik.. lite avundsjuka sådär :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-04-19 18:46
Sen att köra någons vers är bra mycket enklare än att skriva
själv.. Jag kan tex köra Eminem - Till I collapse, men hade aldrig någonsin kunnat
skriva skiten med hans flyt...

U get it..
Highfive anyone, anyone?

2011-04-19 19:45
det känns ju ändå som att man behöver lite mer skills att rappa busta jämfört med eminem
http://www.myspace.com/loosecannonbv

2011-04-22 10:42
det känns ju ändå som att man behöver lite mer skills att rappa busta jämfört med eminem

Jag hoppas du driver? var tvungen att regga mig för att kommentera den idiot kommentaren, Eminem är känd för att ha complexa rhyme schemes.

2011-04-22 12:19
haha, komplexa rim scheman eller inte så finns det nog inte många eminem låtar som jag har haft problem att lära mig ... efter att ha lyssnat på break ya neck i snart 10år kan jag fortfarande inte den

håller tyvärr inte med dig men tycker du att det är lättare att rappa med på bustas låtar så bra för dig!
http://www.myspace.com/loosecannonbv

2011-04-22 14:56
Lättare att rappa eminems verser än bustas.. Beror ju kanske på om du är bra på att flowa snabbt och pricka flowen rätt.. Eminem flowar snabbt ibland också men med mer sjuka "complexa" rhymes om någon förstår hur jag menar

2011-04-22 23:39

2011-04-22 23:40
fuck bieber..

2011-04-24 21:48
haha grym chick

2011-04-25 11:33
sjukt grym tjej! =p
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-05-03 17:43
http://www.freeonsmash.com/videos/watch/vyai7prb3mdv8z9d/

Bieber ihop med Brown live i Sydney. Fett av Bieber ändå hehe

2011-05-08 16:41
Bieber är väl ändå typexemplet av hur mycket hat som är sprunget ur avundsjuka.

ett musikaliskt underbarn som slår de flesta på fingrarna..

no homo. =P

2011-05-08 18:51

s-mic P29

Jag trodde folk ogillade honom for att han 1. Gor musik som inte faller dem i smaken 2. For att han syns exakt overallt.

Jag tror snarare att det ar overexponeringen av Bieber som lett till det sa kallade "hatet" an avundsjuka

Men, men, pojken ar bolagens senaste produkt och det ar klart att de vill maximera vinsten medans det ar mojligt, samma sak hander varje gang nagon "ny" artist poppar upp. Sjalv ogillar jag kommersiell musik overlag och jag ogillar framforallt det faktum att bolagen reducerar kultur och musik till varor