I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Roc Marciano - Panic

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2011-03-12 17:00

[Audio] Roc Marciano - Panic

tänk er biggie på detta beat, skulle suttit som en fläskläpp på ready to die

hela skivan marcberg är av kroken, albumet hade varit en klassiker om det släpptes under 93-94-95, sen att han proddat allt själv gör ju inte saken värre

chase the clouds away

2011-03-12 17:36
Roc Marciano kommer slå hårt, I'm sure! En fågel viskade i mitt öra och berättade att Roc hänger i California och arbetar med Madlib & Alchemist inför hans kommande platta.

Jag har förövrigt proddat ett spår Roc kommer medverka på, mer får jag inte säga.
Peace!
mok vurban

2011-03-12 18:48
Satan vad fet!!!
Keep playing sega-games

2011-03-12 19:46
Så tung! :D:D
Keep playing sega-games

2011-03-12 20:44
Mok: gratulerar till placeringen! galet nice ju, gillade vad jag hörde på din profil!
chase the clouds away

2011-03-13 15:15
Alltså, det var ju ett tag sen denna släpptes. Roc är väl den som det pratades mest om 2010, och han gjorde ju årets platta. Förstår inte varför han ska behöva jobba med Madlib när han gör de bästa beaten själv.
"Fletch, he truly defines grace under pressure"

2011-03-13 17:46
Känner inte till anledningarna bakom samarbetena. Jag har bara fått höra att han är där (California) för att jobba med just Madlib och Alchemist. Vet inte hur mycket av produktionerna de kommer stå för på hans kommande platta, men vi kan ju hoppas att Roc himself kommer slänga in några av sina egna beats iaf. Tror nog det handlar mycket om att han vinner mycket hype på att jobba med lite större namn, nu när han börjar få ögonen på sig och precis signat till nytt bolag osv.
mok vurban
DJ

2011-03-14 01:05
Den här låten är

What's really mind blowing though - den är inte ens top 3 på albumet, som i dagarna ÄNTLIGEN släpps på 2LP.
DJ

2011-03-14 01:07
Håller med om beatsen. Skit i Madlib Roc. Du gör branschens bästa beats själv. You don't need noone, not even 'lib!