I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Audio] Slaine - A world with no skies (Album)
Utländsk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
Atom-CCC P37
2011-03-11 01:13
[Audio] Slaine - A world with no skies (Album)
1 grym låt från skivan ! cop it
fbws P37
Supporter
2011-03-11 11:49
Plattan e blytung, The Last Song e en av mina favoritspår från plattan !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
freddez P40
2011-03-12 16:57
99 bottles galet hinkanthem, american way är redan en classic
chase the clouds away
jaojao_ P36
Supporter
2011-03-13 17:09
Måste kolla in detta
WapenVila P37
Producent
2011-03-15 16:39
landscapes är äckligt fet oxå
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Tillbaka till forumet