I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] REKS: 25th Hour (prod. Premier)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

DJ

2011-01-17 20:42

[Audio] REKS: 25th Hour (prod. Premier)

Can't believe noone posted this one yet...

Mörk banger.

Producent

2011-01-17 22:37
nja den va sisådär inte skit bra eller skit dålig. Gillar reks som fan tycker han e en riktigt grym MC...tycker Say Goodnight med REKS där premier har gjort beatet e betydligt tyngre/bättre än denna...så kolla upp den låten iställe
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent

2011-01-17 22:57
Lät bättre än vad jag trodde. Jag gillar. Jag kan tänka mig att det här är en sån låt som växer efter flera lyssningar. & Reks dellievery är on point. Kan tänka mig att höra den här i en mörk källar club. Låter som någonting Premier skulle ha gett til Blaq Poet, men den här e lite softare och passar Reks som handsken.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
DJ

2011-01-18 10:32
Fumez

Say Goodnight var en av det årets fetaste tolvor. Den har snurrat många varv hemma hos mig. Håller med om att den är snäppet vassare, men alla låtar kan inte vara 5 Mic classics. Tycker den här är 4/5 iaf och klart köpvärd om de langar tolva.

2011-01-18 11:48
Otroligt fet! Får rysningar av den inledande dialogen. Hoppas att dem två kan samarbeta mer.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Producent

2011-01-18 13:31
Soul_Survivor_II: absolut...=)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent

2011-01-22 17:37
Har hört att Reks har en låt med Styles P som Alchemist har producerat som ska var ännu vassare.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-01-22 20:30
har den bara på radiorip ngn som har mp3? rätt bra låt men inte så mkt mer.

2011-01-22 23:26
Detta var rakt igenom guld. Jäävlar va reks går loss, inte många i i världen som kan göra vad reks gör med detta beatet

2011-01-23 11:56
Det här var ju... Ja.... Ordlös? Musiken är tidslös.. Reks e tight som fan, beatet passar som handsken för honom som någon sa, och Premier slutar aldrig att leverera beats alltså... Detta var viktigt att höra. Sov INTE på detta !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2011-01-23 12:28
Det här påminner mig om varför jag älskar hiphop musik.
DJ

2011-01-25 15:24
Denna låten är som tidigare skribents alias!
c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/

2011-01-27 17:21
riktigt tung, finns video nu oxa

2011-01-28 00:48
Videon var riktigt skön! Fångade faktiskt känslan i beatet. Fast jag hade nog nästan velat se att himlen blev mörkare tidigare.. som att man fick följa det grådassiga ljusa framtill mörkret under videons gång. Det hade nog gjort videon snäppet fetare. Vad tror ni?

Vilket fall, UPP! Förbjudet att sova på detta! Diggar du hip hop? Then dig this muafugga!!!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
DJ

2011-01-28 10:31
Manager

2011-01-28 15:48
Ah ett dystert Coney Island under den kalla vintern gjorde inte låten sämre dessutom.
Fet låt!
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit