[Video] Dr. Dre - Kush ft. Snoop Dogg, Akon
videon till den sjuuuka låten
Äntligen! Låten blir fetare med varje lyssning.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Gjorde inte T-pain en liknande video nyss? hur som helst så äre tung låt, tung video =)
Highfive anyone, anyone?
Låten var bra tills 1:04. Akon låter som en ledsen robot.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gött att se dre och snoop tillsammans igen men hoppas att det inte finns fler såna här låtar på detox. Vill höra mer gangsta shit låtar
Fan vad jag älskar denna låten, bästa på bra länge. Men hatar Akon så jävla mycket jag med... Låter så jävla "överdrivet" eller vad man ska säga när han kommer in Skär fan i öronen :S
denna låten är perfektion utöver Akon. bort med den jävla idioten som ska va överallt...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tung låt, Dre har hittat tillbaka till World Class Wreckin Crew-looken också.
Neeej, var är den supercoola mössan som Snoop hade på inspelningen, ville ju verkligen se den :D! För att leka eko lite: Videon var okej, låten är grym, bort med Akon.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Den var inte cool dock
Young gunna married to the streets no wedding ring
videon sög, låten är fortfarande sjukt bra.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Tycker den här låten är totalt värdelös... tänkte skriva något mer men det sammanfattar det hela ganska bra tycker jag.
mhm
Den är ju visst cool! Hur kan man inte tycka den mössan är cool? Den är ju så o-cool att den blir cool. :D
Producent
2010-12-12 23:59
Den här låten är sjukt fet, beatet, verserna, brejket och reffen, allt! Den växer bara hela tiden i ens öron. Bästa på länge! Någon nämnde att Dr. Dre verkar ha hittat tillbaka till sitt forna World Class Wreckin' Cru-look, vilket passar han bra. Tyckte videon var fet också, riktigt schysst gjort att de rörde sig i hypertime så att allt annat verkade stå stilla! Med andra ord, en bra idé med tanke på vad låten handlar om. Två tummar upp!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Låten bara växer och växer. Mina öron har accepterat Akon på den här låten nu också och allt börjar flyta ihop riktigt bra! Ger man Akon en chans på denna så höjs låten direkt, tro mig, jag hade också problem med honom i början. Måste förövrigt propsa Snoop som hållt kvar frillan under alla dessa år haha. De flesta har ju skippat det där och kört shave. (Busta, Luda, Buck etc.)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Jag hade diggat låten om den kommit för 6 år sen. Den känns inte fräsh på något sätt dessvärre. Jag vill verkligen gilla den, men det går inte. Videon är cool. Samma stil som T-pains rap song och har sett andra videos oxå med denna effekt. Fet!
lite mer dirt i pianoljudet hade vart nice och akon hade jag klarat mig utan, men grymt att snoop å dre fortfarande kan slänga ihop en banger
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
vet inte vad jag ska tycka asså :/
bra låt. tycker folk är lite för hårda mot akon brukar inte alls gilla honom men här lägger han det faktiskt ganska bra...
Allt e bra tycker jag, snygg video, helt oki lat o Akon e ju bra.... fast dessvarre ingen Nate dogg. :)
GO!!!!!!!!!!!!
åååh va fett det hade varit med Dr. Dre, Snoop dogg och Nate dogg
Producent
2010-12-15 11:52
Har fått för mig att Nate Dogg inte är helt hundra procent aktiv p.g.a. ett antal strokes. Har jag rätt?
A2K Japp, du har rätt. Och hade det vart Dre, Snoop, Nate, hade det vart en instant classic :)
inget specielt med denna låt tyvärr, hoppas att resten på albumet blir bättre
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
om drake är med på skivan så spyr jag
jag och en polare satt och spekulerade hurvida nate dogg körar lite på låten, tycker man hör honom bakom akonbacon. kan ju iofs bara vara att dom mixat in lite oautotunad akon men tycker det låter misstänkt likt
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Är det inte Timbaland man hör då?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Beaten är fenomenal!!! Älskar snaren... videon var sådär stereotypisk cool! Dre ser ut som Arnold i T2...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Jävligt weak låt.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Skulle också gissa på att det är Timbaland man hör.
Producent
2010-12-16 19:20
Dirty-Dave eller hur, trummorna sammantaget är löjligt feta. där är Dre på en helt egen nivå, fortfarande.. (11 år senare har än ingen lyckats överträffa 2001-trummorna) det är inte timbaland som sjunger, inte heller nate dogg... läste nånstans vem det var, kommer dock inte ihåg namnet!
https://soundcloud.com/jakkthemixer
THE_JAKKHAMMER Verkligen.., det e skillnad på trummor och trummor. och hur man mixar trummor!!! och att sammansätta ljud tillsammans. Tycker alltid dre gör det bäst... så får han beatsen låta så jävla stentuffa jämt...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Producent
2010-12-17 13:33
MC_Snällman och fbws: Det är varken Nate Dogg eller Timbaland man hör utan en shonne vid namn Sly som däremot låter som Nate Dogg, andra sångare i bakgrunden är Kobe och Blackthoven.
z-ro på reffen hade varit guld ;D
Dre ser ut som Arnold i T2... haha
Hade velat höra Kobe istället för Akon då Nate Dogg inte kunde. Hoppas bara att de här va den enda låten på skivan Dre tar med nån som Akon, palla me drake, t pain o hela den ligan som e så uttjatande nu för tiden vill ha de gamla gangsta känslan tillbaks a la 2011...
palla me drake, t pain o hela den ligan som e så uttjatande nu för tiden Kör han den grejen då blir jag verkligen missnöjd....