Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
ganska tråkig video tyckte jag, men låten är ju great!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
SWEnsson__ P21 sluta bete dig som en bajsunge , bra video bra låt.....slut
BBKing P23 okej förlåt "pappa"
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Producent
2010-10-01 20:04
Tycker både videon och låten går in i hjärtat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha vafan.. haha även om ja håller med dig i många fall om att det skapas onödigt mkt trådar ibland om eminem, så håller ja även med andra att du behöver inte gnälla för vartenda tråd. liksom en ny video är ändå en lite större "nyhet".
men att skapa denna tråden är jag nog på din sida, rätt onödigt! ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Så nu har Wayne outshinat Eminem 2 gånger av 2 möjliga. Det kunde jag aldrig ha trott, men men. Hatten av för Weezy.
Så nu har Wayne outshinat Eminem 2 gånger av 2 möjliga. Det kunde jag aldrig ha trott, men men. Hatten av för Weezy. .... va?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Så nu har Wayne outshinat Eminem 2 gånger av 2 möjliga. Det kunde jag aldrig ha trott, men men. Hatten av för Weezy. Antingen så har vi inte lyssnat på samma låtar eller så har du bara en helt SKEV uppfattning om vad en bra vers är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Music-Of-Steel: Har du någon slags skada med öronen? Eller är du bara enormt sneknullad?
@Svanspelle @DMS Alla har olika smak, synd att folk inte förstått detta än :) Själv tycker jag att det är mer underhållande att lyssna på Wayne.
Så nu har Wayne outshinat Eminem 2 gånger av 2 möjliga. Det kunde jag aldrig ha trott, men men. Hatten av för Weezy. Skulle säga 3 gånger av 3.
*Han har den bästa versen på "Forever"
*Han är bättre på "Drop The World"
*"No Love" suger rakt igenom och är fylld med massa corny punchlines från båda håll. Men lyssnar hellre på Wayne.
Eminems nya flow är så jävla dåligt att det är pinsamt. Visst, ur ett rimtekniskt perspektiv är det imponerande , men det låter så jävla illa.
Det tog ungefär ett år innan rapfans var överens om att Relapse sög. När ska allmänheten inse att Recovery är ännu sämre?
Kalla mig en hatare eller bakåtsträvare. Men när man så här i efterhand lyssnar på SSLP och MMLP så undrar man vad som gick så fel.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Roethlisburger Forever tycker jag att Eminem är fetare på, Drop world är de ganska jämna och No love är Wayne fetare på Helt otroligt dock om du menar att Recovery är sämre än Relapse på allvar :S
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Producent
2010-10-03 14:12
Dizzy89 P21 - Hahah, snälla. Varenda tråd (?) ;S 2 trådar max....
One Day.
Haha, måste bah fråga vafan kan inte folk få komma och skriva att dom tyckte att nån var bättre än nån utan att folk ska skriva onödiga kommentarer om killen. Han tycker wayne är bättre än denna, JAG tycker wayne är underhållande, eminem duktig, det blir ett förjävla snyggt samband mellan dom som gör att låten är riktigt jävla bra.NÅN SOM VET VAFAN MUSIKVIDEON HAR MED LÅTEN O GÖRA?
svanspelle - Vad tycker du Eminem gör det bättre än Wayne på "Drop the world"? Jag gillar Eminem först och främst för hans texter.. Han är otroligt skicklig på det.. Därför blev jag förvånad när Wayne våldtog Eminem på "Drop the world".. Du kanske lyssnar på musik, jag anyliserar. Ska bli spännande att se vad du uppfattar som en bra vers.. Om du svarar så att säga!
Edit: DMS-Music och Dizzy89 , ni får gärna svara ni med!
Producent
2010-10-03 18:02
folk på whoa kan bli så sjukt pinsamma :> i like. jag hatar låten, jag hatar videon. Eminem är bra, men inte här. Låter förjävligt när han sjunger.
I'm not a Marshall hater, but this sucked ass.
At the gates of Eternity...
Så nu har Wayne outshinat Eminem 2 gånger av 2 möjliga. Det kunde jag aldrig ha trott, men men. Hatten av för Weezy. Hahahaha din lille skojare där :)
Eminems nya flow är så jävla dåligt att det är pinsamt. Visst, ur ett rimtekniskt perspektiv är det imponerande , men det låter så jävla illa. Hade jag varit du hade jag avslutat mitt konto på whoa på direkten
Videon va väldigt chockande....fast negativt :( hade förväntat mig något mer än detta, det känns för, ah, vardagligt. och till någon som Frågade vad videon har med låten att göra har uppenbarligen inte lyssnat på texten... sen över till den här snubben MiboLineBeats, varför försöker du vara eminems svenska manager över cyberspace.. kinda annoying dont u think?
Kvinnor ljuger, Män ljuger, Men siffror ljuger inte.
WirrWieD - Utveckla?jaojao_ - Visst, jag är en skojare men kan du säga mig vad Eminem gör bättre än Wayne i "Drop the world"? Om du inte ska komma med något konkret så förstår jag inte varför du hoppar in i diskussionen at all.
Music-of-pussys Jag kan mer än gärna säga några exempel på vad som gör Eminem bättre i Drop the world; Lil wayne har sitt gamla vanliga flow, rakt igenom, samma samma samma samma... som en astrid lindgren saga :) och så håller han på i 2 reffränger och 2 verser, Rimstrukturen är nice men långt ifrån eminems typ av rimmande :) Eminem kommer in och släpper 4 olika typer av flow på EN vers, kolla upp det själv o räkna om du så vill det, och majoriteten av alla ord som han har skrivit rimmar :O och att han lyckas hålla kvar sammanhållningen. Shit, du verkar antingen vara lilwaynes forgotten lover, lr bara en hatare mot eminem :P
Maketo - För det första så är Eminem min personliga favorit.. Det finns ingen rappare som kommer i närheten av Em på Infinite.. Det är mitt favoritalbum, oavsett musikgenre.. Lil Wayne har jag aldrig gillat speciellt mycket.. Men nu snackar vi om "Drop the world" där Wayne gör det mycket bättre än Em..
majoriteten av alla ord som han har skrivit rimmar Jag tror inte att vi pratar om samma låt though..
"Majoriteten av alla ord rimmar" haha!!? Wayne har både bättre rim och innehåll i texten.. Det är inte något som jag personligen tycker.. Jorden ÄR rund och inte platt, det är ingen personlig åsikt.
vad fan finns väl bättre låtar på albumet än denna, tråkigt tycker jag. besviken på videon, eminem är fortfarande kung.
Stay strong
Jag går väll emot strömmen just och säger att jag tycker att detta är en av dem bästa låtarna jag vet om på senare tid och jag fullkomligt älskar eminem i den här, heeelt galen! :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker