Producent
2010-08-05 23:11
[Video] Earl "Music Video" Varning! Starka scener
VARNING! Jag skojar inte, borderline snuff. Kollade på videon en gång och tyckte den var jävligt fet, när jag sen läste i kommentarerna att allting var 4 real blev jag lite illamående. Sen om det verkligen är så eller om dom bara säger det för att generera buzz är väl en annan sak. Videon: http://vimeo.com/12056212
Producent
2010-08-05 23:59
Varför gör dom detta? Varför filmar dom skiten? Varför gillar folk att titta på sånt?
Vad är borderline snuff btw? Jag vet vad snuff är, jag vet vad borderline syndrom är.
Producent
2010-08-06 01:11
Vafan är det för något dom dricker ?
One Day.
Producent
2010-08-06 10:51
tvekar att detta är fo realz
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Det var inte en dålig energidryck dom fixade.
"A snuff film or snuff movie is a motion picture genre that depicts the actual death or murder of a person or people, without the aid of special effects, for the express purpose of distribution and entertainment or financial exploitation. Though many films featuring real deaths exist, such for-profit films are generally regarded as an urban legend." Så vart va allt snuff?
Och är ganska säker på att det där va helt fake då det inte finns någon drog som ger dig lepra eller på annat sätt gör så du faller sönder.
Ja
Producent
2010-08-06 12:02
Shit vad ni märker ord. lugna er lite akademiker :)
AG Rojas 21 days ago well, i didn't shoot the whole thing, but i did shoot a little bit of it, and i was there the entire time. it was pretty disturbing watching these kids do this to themselves. but sometimes as an artist, you need to look past that and really document the lives of our current youth. it's unfortunate that some of the kids had to lose their lives or have permanent brain damage, but it's also positive in that it's a message for other kids to not mix cocaine & prescription drugs & beer together. thank you for your concern. skriver "regissören"
Producent
2010-08-06 12:05
SFX Jesse Doland Han är listad i en massa skräckfilmer på imdb. Så man kan nog fastställa att det är fejk, i alla fall delar av videon.
Om det var äkta måste det ju va första gången dom gjorde det eftersom dom tappade tänder och skit. Tyckte videon va ganska äcklig men jag gillade låten. Vad heter rapparen och har han släppt något annat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hittade denna blogg,
http://100sounds.blogspot.com/ .
Tydligen fran en grupp som kallar sig Odd Future. Har inte lyssnat pa sa mycket än men denna laten var fet, videon ocksa.
The more emotion i put into it, the harder i rock.
Fet snubbe, tack för detta.
The more emotion i put into it, the harder i rock.
@Funkenteller Han kallar sig Earl Sweatshirt och har släppt en gratisplatta som finns
här. Inte lyssnat på den själv så vet inte hur det låter, men ändå.
fucking jävla äckligt, vem vill se sånt här skit? ville spy när han drog bort nageln
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
The_Donut P19 Det kallas marknadsföring. Eller som ni på whoa kallar det. Hype.
Ja
Haha klart det är fake. Låten var fet, rolig video!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Obehaglig video, men låten är tung!
soundcloud.com/jerrones
Haha, diggar det.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Så jävla rå!
"Visst är det vackert.."
Hangaround
2010-08-16 10:05
Ooh, grym! Skall tanka gratisplattan. Gillar videon också.
sjuk video absolut men fet. skulle gärna veta med vad det är dom blandar ihop och mer om vad dom ville få ut genom videon då den förmodligen inte är äkta snuff :s
"life's a garden, dig it."
Producent
2010-08-17 07:21
Sjukt rå men tung video. Ska kolla upp artisten lite mer...
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Jag laddade ner alla deras mixtapes och har kollat in bloggen men jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för om jag tror på att dom är så sjuka eller om det bara är en image-grej. Dom ser ju ut som vanliga tonårskillar men rappar om ganska mörka saker. Hur som helst så tycker jag det är väldigt positivt med unga grabbar som kör på sin egen grej, känns ganska ovanligt nuförtiden. En ny golden era på g?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grabbarna är det bästa på länge, damn!
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Producent
2010-08-17 18:14
Funkenteller P25
Image till 99% tror jag. Tycker dom verkar jävligt sköna.
fuck steve harvey
FREE EARL!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Battlerappare
2011-04-15 18:56
Ny våg av necro/cage rappare sen blåser det över igen och vi är tillbaka till pop/electro. Just how the world turns
Producent
2011-04-15 21:26
Sjukt som de blowat sen jag gjorde denna tråden
Det framgår ju förövrigt tydligt att det hela var fake (tack och lov). Odd future är framtiden. Hoppas de slutar våldtäktsglorifiera snart bara:)
http://www.reverbnation.com/dynamo414
Hoppas verkligen inte att Odd Future är framtiden, då ser de riktigt mörkt ut för oss gubbar
Young gunna married to the streets no wedding ring
någon som vet om rykterna stämmer att earl slutat rappa för att han går på internat skola ?
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Producent
2011-04-16 00:46
"word on the street" är väl att han mamma hörde hans texter och skickade honom på internatskola. Men ingen vet säkert förutom OF själva
Complex avslöjade ju hela Earls mysterium typ igår, men artikeln är borta nu. Tycker det är sjukt hur dom gjorde det, massa jävla stans fick ju tex tag i Earls morsas nummer och började trakassera henne och grejer. Förstår inte varför folk ska va så nyfikna.
Skivsamlare
2011-04-16 10:15
Producent
2011-04-16 13:45
damn
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Battlerappare
2011-04-16 17:25
Haha hur kan folk tro att det är seriöst. "Det framgår ju förövrigt tydligt att det hela var fake (tack och lov). " Noooshit
Ja de e fan inte dåligt att ta livet av sig och sedan komma tillbax och smash scenen. Känns som att OFWGKTA har haft den tyngsta hajpen på västkusten 2010. Möjligtvis att Black Hippy vart mer hajpade. Så hur man kan tro att detta e på riktigt snart i mitten av 2011 är faktist underligt.
----------------------------------------------------------------------------
Producent
2011-04-16 20:46
Well jag la upp videon för 8 månader sedan, precis innan den stora hypen kom. Videon hade typ 3000 views Väl ingen som skrivit att de tror det är på riktigt nu längre
Battlerappare
2011-04-17 18:19
Redan då var det väll ganska självklart att det inte är på riktigt...
Producent
2011-04-17 19:47
Regissören skrev att det var på riktigt. Man kan se bland de första kommentarerna folk som blir chockade över att han säger det. Men han har tagit bort just de kommentarerna nu. Men ja uppenbart att det är fejkat