wtf. kolla inte ens klart... han förtjänar inte ens att prata med eminem, ännu mindre va i hans grupp. visst han har vissa balla verser o låtar, men byta honom mot royce eller ngn ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
bajs bajsar sånt här bajs
bajs bajsar sånt här bajs haha! kul såhär på nattkvisten ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Bizarre är ju så jävla skön!
tycker han visst förtjänar en plats i d12, han bidrar ofta med en skön vers på 30sek som är jävligt rolig, men bizarre solo, njä : p
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Bizzare håller exakt samma klass som Biggie gjorde, samma stil, samma sega flow, enda skillnaden är att Bizzare åtminstonde säger nåt roligt värt att lyssna på... TUPAC FOR LIFE!!! WESTSIDE MAFAAAAKKAS! TO LIVE AND DIE IN L.A.!
Bizzare håller exakt samma klass som Biggie gjorde, samma stil, samma sega flow, enda skillnaden är att Bizzare åtminstonde säger nåt roligt värt att lyssna på... TUPAC FOR LIFE!!! WESTSIDE MAFAAAAKKAS! TO LIVE AND DIE IN L.A.! ...
Delen om Tupac drev jag om, resten menade jag 100%. Tycker dock Tupac är ruskigt överskattad också. +1
Bizzare har lagt några få schyssta verser på D12 låtar och kommer ofta med sjuka rader som man kan skratta åt. Men annars, nja. Gillar iofs när han pratar som i början av When The Music Stops till exempel, han har en röst som passar till sånt :), gillar förövrigt hans vers på den låten.
Att jämföra Bizarre med Biggie är ju inget annat än tecken på både hjärnfel och extremt dålig hörsel. Men detta kommer ju från samma snubbe som tokpropsar Lorentz & M.Sakarias i alla whoa-trådar som dyker upp med dom, så vem bryr sig hahah.....
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
fbws P21: hahahahahhahahaha.. då ska man inte ta hans åsikt på nåt större allvar? :P
Hahahaha, ge mig ETT exempel där jag "tokpropsar" Lorentz och M.Sakarias? Haha, det var det sjukaste jag hört. Aldrig proppsat nånting och har skrivit ett inlägg i svensk hiphop de senaste två åren och där toksågade jag hela scenen och det skrev jag igår. Gjorde dock beats till Lorentz för många år sen när han var 13 eller nåt.
1. Bizzare är långt ifrån världens sämsta rappare, tänk om. Herregud. 2. Hans verser i D12 låtarna är jävligt sköna. Klart att D12 behöver tjockisen. 3. Samma klass som Biggie? Vet du nånting om hiphop? haha shit, 24år o så dum.. 4. Att du proddat till Lorentz är inget du borde vara stolt över, han o hans bror är de mest skämmigaste i hiphop-Sverige enligt mig och många andra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Antagonisten, man får ta honom på allvar på egen risk ;)
PrinsMio, okay, om det är så du säger. Jag uppmanar både dig och de andra som läser att checka någon random L&M-tråd på svensk hip hop, prove me wrong =) Du har även tokpropsat relaterade akter såsom t.ex. Alexis Weak.
En annan rolig och ironisk sak är att samma snubbe som tokpropsar dessa akter har skapat en tråd om att "svensk hip hop är död!". Hahahaha, tacka fan för det isåfall =)
Aja, on topic. Bizarre e långt ifrån världens sämsta, men kan aldrig bli längre bort ifrån en riktigt bra rappare heller, om jag får tycka mitt. Jag är inte heller så speciellt förtjust i hans sologrejjer, men i D12 är han unik på sitt sätt.
Säger som sthlmcity, klart att D12 behöver tjockisen. =)
3. Samma klass som Biggie? Vet du nånting om hiphop? haha shit, 24år o så dum.. Chi-Chiiiiiing
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
bizarre är inte en av de sämsta rappare.. han har gjort bra av sig i de 2 D12 album och några feta solo låtar.. lyssna på Bizarre - One Chance... sjukt bra
Flows: Haha, du måste sannerligen vara totalt efterbliven eller blanda ihop mitt användarnamn med någon annans, Jag har aaaaldrig proppsat några av dessa artister. Jag har aldrig ens hört talas som Alex Weak och än mindre hört hans musik, vad är du för troll? Om jag vet nånting om hiphop? Vad har det att göra med vilken smak jag har? Jag tycker Biggie sög som rappare och jag tycker Bizzare suger som rappare. Båda rappar slött och har mediokra rim och faller inte i min smak. Ja, jag vet en hel del om den hiphop jag gillar. Och vad fan har min ålder med saken att göra. Snälla...
Hittade ingen tråd om M&L, men hittade en om "Alexis Weak" där någon med användarnamnet "AliasPrins" skrivit. Måste tyvärr bekräfta att du är efterbliven om du blandar ihop två så skilda användarnamn. Slutdiskuterat med dig, du har gjort bort dig...
Hahahahahaha!!!!!!!!!!!! PrinsMio/AliasPrins... Okay, i stand corrected.. Jag är ett efterblivet troll ! HAHAHA, fan vad dåligt gjort =)
Det är okej. Dina synder är förlåtna.
Snälla, dra inte in synderna i detta ;O haha
Jag tycker faktiskt att Bizarres solodebut var ganska bra. Ur ett raptekniskt perspektiv? Självfallet inte! Men Bizarre är en renodlad clown och musiken måste betraktas ur det perspektivet, och faktum är att större delen av den skivan är mycket underhållande. Finns till och med ett par "seriösa" låtar, till exempel "Hip-Hop" där Biz och Em lägger jävligt feta verser båda två.
Självklart tar man inte Bizarre raptekniskt sätt. Gillar helt enkelt bara hans clownande som bäst i D12, som solo-artist kan han nog bli lite för mycket, hur mycket man än betraktar honom ur clown-perspektivet. Du hyr in en clown på barnets födelsedagskalas, men hur skulle ungen betrakta clownen om han kom hem varje vecka ?