[video] We are the world for Haiti 2010 - Lil Wayne, kanye west etc
Fan vad rolig hiphopdelen är. Så sjukt jävla komisk. T-Pain kör liksom autotune????!?!?!?!? Vad tycker ni om videon? hiphopdelen börjar vid 05.55 typ. Har precis lagt upp klippet så om 5 minuter ska det funka fint.
Detta är så illa att jag får rysningar. Hoppas det kommer något gott ur de iallafall.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Det värsta jag någonsin hört. RedOne kan dra åt &%, äckliga trummor och äckligt allt
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com
detta låter helt förjävligt. ingen bra mix av artister överhuvudtaget! vissa, ett fåtal låter bra, men i helhet är de riktigt dåligt. men som sagt, hoppas de kommer ngt bra ut det iaf!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
bawhahahhha
http://arealdope.blogspot.com http://youtube.com/PG023
fyfan va värdelöst, speciellt hiphop delen. jag blir så jävla trött på autotune möget. för dom låtsas ju att dom sjunger, ungefär som när man spexade till det på mellanstadiets musiklektioner genom att dra på en förinspelad slinga på keyboardet och låtsades att man spelade själv. Jag kan acceptera att en del tycker att det är ett coolt ljud men det är ju absurt att tex. t-pain kan bygga hela sin karriär på glitter i truten och autotune. Undra då om jag kan bli världskänd genom att skaffa navelpiercing och lira luftgitarr.
Kräsen
asså seriöst, fan håller wyclef på med väntar med spänning på att south park ska göra en fet parodi på denna och dissa allt och alla. Fucking patetiskt det här.
wyclef är faktiskt den enda som gav mig rysningar iaf.
Alltså jag fattar inte varför folk är så jävla negativa. Låten är inte så dålig som ni påstår, klart som korvspa att det inte är en super hit. Och klart man inte kan återskapa orginalet, men vem fan bryr sig. Om detta är vad som behövs för att folk ska köpa låten så får det väll vara så. Som sagt, tycket inte låten var så bra heller, men faktumet att alla tar sig tid och ställer upp är ju stort nog.
Sen har nästan vart annan amerikan gett bidrag till Haiti genom den här låten. tänk på det istället för att klaga på deras insats.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vikktorius Alltså jag fattar inte varför folk är så jävla negativa. Låten är inte så dålig som ni påstår, klart som korvspa att det inte är en super hit. De som dissar låten gör det väl för att låten inte är något vidare, precis som du säger. Så jag fattar inte var du vill komma. Jag tror att alla här trots kritiken mot den lökiga låten förstår vilket syfte den fyller. Den personliga åsiktern kan ju inte baseras på syftet.
Sammanslutningen och tanken bakom låten > den färdiga produkten
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Jag skulle vilja se någon sätta ihop en 8 minuter lång låt med artister från olika genrer och få det att låta JÄÄÄÄTTE bra. Uppgiften är att samla in pengar till Haiti, vilket denna låten kommer att göra. Sen att låten inte kommer finnas med på min iPod beror på ovanstående; Den är 8min lång och att låta så många olika artister sjunga 5sek var på den tiden, och sedan få en fulländad produkt, är så gott som omöjligt.
Tycker det är tråkigt att dom valde autotune på detta..
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Jag tycker det lät bra, finns väll vissa undantag men i överlag så var det bra.
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
Det enda som var bra med låten var Enrique Iglesias... och hip hop-delen... HAHAAHAHAHAHAAA Nämen seriöst, om man tar bort dom jag nämnde så var den väl inte så fruktansvärd? Inte min kopp té men gillar man smör så mår man säkert bra av att smörja in sig med den här smörjan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ps. Lil' Wayne borde få ett pris för sin insats...
Haha fyfaan vad kasst :D Hela rapdelen lat som 10 Young Jeezy's som halvrappade. Det var inte bara rapdelen som sog. Allt annat var kasst fan. Men lagg det at sidan, sa hoppas jag att det kommer leda till nagot gott. Sa tanken ar fin.
At the gates of Eternity...
Lil Wayne ett pris för sin insatts ? Kicka han bort ifrån planeten istället och låt han bosätta sig på pluta den flöjten =) Han är så äckligt kass
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
haha, så jävla wack är de väl inte? hiphop delen är keff och skulle kunna göras sjukt mkt bättre men förrutom det så tycker jag det är en skön mix.
hets, stress, fest!
Ähh, cheesy.. dom kan ju lägga alla sin pengar dit istället för att spela lite jävla musik för att bolagen ska tjäna på det =) menmen, tanken är ju bra oavsett? Eller... kanske inte
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
your heart pump project kool-aid
rapparna förstör låten började när lil wayne kom in , han är en jävla clown
jag tycker det låter bra, och jag tycker också att det var en riktigt cool blandning artister!
Redaktionschef
2010-02-24 18:59
Klart det är för många kockar men man får ju ta det för vad det är. Låter löjligt när varje artist sjunger en halv mening men budskapet gick fram och låten har ju en fin grund att bygga från.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ja tyckte om de:) Hiphop delen va väl inte så dålig som folk vill göra de till, tycker de gav en gansska nice krydda till låten. Tror dem flesta förutom hiphop junkies med för höga förhoppningar tycker samma sak.
Oracle tog mina ord.
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Varför ska man egentligen kritisera detta... Det har ett syfte! Jag tycker det är fett att dem har tagit med sig hip hop artister för att låten sticker ut mer än den gamla... Men detta är för Haiti så jag vill inte kritisera den, tycker faktiskt den är Skön:) Fuck all yall Haters
Det är så fin komposition i grunden. Syftet är underbart och det är självklart att den skulle göras och grymt att så många kunde ta sig tid. Men vilken slakt! The humanity!
Tare Lugnt Vol 4 och Dirty North är båda ute nu! www.thosedamn.se www.randombastards.com