I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny låt av Madvillain!

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-10-29 00:53

Ny låt av Madvillain!

Tänkte posta detta, hittade det på Stones Throws hemsida. Som sagt så är det en ny låt av Madvillain som J-Rocc spelade på Fat Beats. Sjukt trevligt att man iallafall vet att projektet är på g. Grym låt.

2009-10-29 05:14
SKIVAN ÄR SÅ MIN!!!!
Keep playing sega-games

2009-10-30 12:23
Det ar flera latar, skivan kommer att bli riktigt fet !!!!

2009-10-30 17:01
Vi kommer alla blir besvikna. det är oundviklgt.

Låter dock bra. Andra låten verkar fet. hehe Do a show, at the same time watch it.

2009-10-30 22:51
Galen skit! Fetaste soundet som dundrar igång efter 0:10.

2009-10-31 00:12
låter dock jävligt fett måste jag säga även om jag hoppas att ingen seriöst tror att dom kmr slå första plattan. på första skivan spenderade dom ju en tid tillsammans i LA där de spelade in och jobbade på albumet medans Madlib denna gången skickat beat-CD's till DOOM vilket redan där visar på ett mindre helhjärtat projekt. men som sagt, man får vara glad över att man får ny Madlib och det låter fan inte, på något sätt, dåligt!!
http://www.claaa7.blogspot.com
^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Producent

2009-11-01 12:40
Nej kan omojligt fa samma plats i mitt hjarta som Madvillainy, men det ar Madlib och DOOM vi pratar om.. Kan omojligt bli fel