I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[VIDEO] BOTB5 || Dizaster vs Organik

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-10-06 11:01

[VIDEO] BOTB5 || Dizaster vs Organik

Alltid skoj med lite hatbattles!

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2009-10-06 11:04
Sjuuukt jävla överfet battle!

Personligen tycker jag att Diz och Org är väldigt jämnlika textmässigt, känns väldigt 50/50 alltså. Men Diz har så galet bra delivery och utstrålning att han har hem detta relativt lätt. Väldigt med props till Organik dock, speciellt att han kör en sådan 3:e runda trots att han är en kanadensare på amerikansk mark.

2009-10-06 11:19
Löjligt bra battle. Dock tycker jag det är lite smårobbery. Säger inte att diz inte förtjänade vinsten, men det skulle definitivt gått till OT, och när det verkligen är att Kanadensarna röstar på OT och Amerikanerna på Diz så känns det bara tråkigt.

Vietnam-rebuttalen är insanity.

2009-10-06 16:29
Bra bra bra. Dizaster har pressence och det är inte helt orättvist att han vann även om publiken var biased. Men även om jag aldrig hört Organic innan så föredrar jag honom. Att göra såna utdragna meningar som Dizaster gör låter bara illa och hans skrikande får mer reaktioner än hans rhymes. Men ja det går ju ut på att förnedra den andres karaktär och Dizaster är bra på de.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2009-10-06 17:03
Jag tycker Diz förtjänar vinsten efter tre ronder pga det faktum att Organiks första rond är långt under resten av battlen. Man har inte råd med en sån dip i en sån här heated battle. Han steppar upp sitt game i andra och tredje och då blir det jämt som fan, men som sagt tycker han förlorar på första ronden medan Diz håller en jämn standard över hela. Jävligt bra battle i vilket fall, måååånga murdarader som hade resulterat i schackmatt i de flesta battles...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2009-10-06 21:50
Bara jag som tycker att Organic låter exakt som X.I när han kört sådär snabbt som i rond 1.. Btw hatar Diz...
Highfive anyone, anyone?

2009-10-16 23:59
vad var vietnam-grejen rebuttle på? jag måste ha missat