är det timbaland som producerat? Eller är det MGMT?
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
ye på nahright står det timbaland, men på vissa tracklists står det MGMT. Rätt rolig text iaf, antar att det handlar om kontrasten mellan honom och någon brud? Beyonce?
diggar låten efter första lyssning. Har läst att kanye skapade världesns bästa beat och den skulle vara med på jays nya , nån som vet vilken låt det kan vara??
forever young tror jag.
Jag måste erkänna att jag aldrig har varit något jättefan av Jay-Z, men alla låtar som har läckt från nya skivan är grymma tycker jag! Speciellt den här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rätt tråkig låt.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Längtar till bp3!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bättre än dom andra i alla fall.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Jag måste erkänna att jag aldrig har varit något jättefan av Jay-Z, men alla låtar som har läckt från nya skivan är grymma tycker jag! Speciellt den här. Jag måste erkänna att jag alltid har varit ett jättefan av Jay-Z, men alla låtar som har läckt från nya skivan är kassa tycker jag! Speciellt den här.
Mexiflexi P19 lyssna på black album , blueprint och American gangsta så får du höra mycket bättre låtar av jay z
Philip P24 skojar du alla är inte kassa diggar den här låten, doa och reminder.
Ännu en sjukt tråkig låt. Det enda som kan rädda BP3 är beatsen från Kanye West.
Jeppe du som gillar att hata på honom: Vilka låtar tycker du är roliga?=)
Philip P24 skojar du alla är inte kassa diggar den här låten, doa och reminder. nej de e inte kassa allihopa men det är inget som står ut i mitt tycke i alla fall. jigga kan ju bättre än så här. beatsen på de låtar som läckt är inget märkvärdigt heller, trots att han kan välja o vraka bland alla topp-producenters bästa beats. hoppas på mkt mer från övrigt material på plattan.
"Shorty like Pac, me? Big Poppa Screaming hit em up, Im screaming who shot yaaa Thought shorty was the truth, Found out she was a cheater we was supposed to takeover, I caught her bumpin ether I thought shorty like mike, Found out she like prince Thought she was Adrienne, Its been rocky ever since My dollars were down, She left me for some euros Took my whole flavor, I called her coke zero" hahaha asså.. VEM gör det som honom? seriöst? cant wait for Blueprint 3! De här beatet va enormt smooth och speciellt texten som va crazy med alla word plays rädda hela skivan redan nu.
IT'S THE ROC!
Thought shorty was the truth, Found out she was a cheater we was supposed to takeover, I caught her bumpin ether Hahaha fan va najs
Kan nån ladda upp låten, för länkarna funkar ej.
Jeppe du som gillar att hata på honom: Vilka låtar tycker du är roliga?=) Vadå hatar? Om låtarna är värdelösa och tråkiga ska man väl säga det, eller är det bara dickriders som får skriva?
"D.O.A." är tung (tack vare beatet). "Run This Town" gillar jag med, men det är Kanyes vers och återigen beatet som gör att det är så. Enda låten där Jay-Z varit bra på den senaste tiden är "History" där både han och beatet var feta.
jeppehehe P19 alla vet att du är den största em fan , även om em släpper dåliga låtar så säger du att de e bra. Relapse var inte så jättebra tror att jay z s platta kommer att bli bättre. American gangsta är mycket bättre än encore och relapse
Varför skulle det ens vara relevant? Det är bara ignoranta idioter som dickridear en enda snubbe samtidigt som dom hatar allt annat. Jag är öppen för det mesta men det Jay-Z släppt dom senaste åren har varit skitdåligt tyvärr, med få undantag.
off topic, men jag gillar inte den senaste tidens trend (kan inte komma på exakt när det startade, kanske senaste året typ) att låtarna läcker en efter en, fan det blir ju ingen spänning när väl plattan kommer. löst ryckta låtar tappar ju när man inte hör albumet i sin helhet. klart att det alltid läcker ngn enstaka låt o självklart att singlarna släpps, men ta relapse tex, hade ju hört typ hela plattan vecka för vecka innan album släpptes. är detta ngt medvetet av artisterna eller är det bara att de blir jackade?
Dom blir ju helt klart jackade, varför skulle jay vilja ha ut 5 låtar av skivan? Reminder och Off That är ju helt klart jackade från Timbalands camp, utan tvekan. Sen stod det att Venus vs. Mars är MGMT producerat men som några whoaskallar har skrivit så verkar det vara Timbaland. Så den får nog timb också skit för skulle jag tro.
IT'S THE ROC!
Jeppeehehehehehhehee: Still, du svarade inte på frågan.. Sry för att jag sa att du hata, du dislikade det. Same fucking shit för ett fan :D:D:D
Jeppeehehehehehhehee: Still, du svarade inte på frågan.. Sry för att jag sa att du hata, du dislikade det. Same fucking shit för ett fan :D:D:D Nehepp..? Antog att frågan var vilka Jay-Z låtar jag diggade men utveckla gärna frågan isåfall.
Vilka låtar tycker du är roliga?=) Som vilken annan rapper har gjort, inte jay-z nödvändigtvis.
Vadå roliga? Måste musik vara rolig för att man ska gilla den? :/
Vilka låtar tycker du är roliga? Så om någon inte är särskilt förtjust i din favoriträtt, formulerar du en fråga som lyder enligt: Vilken maträtt tycker du är snygg?
Det var bara en fråga som kändes naturlig efter ditt eget uttalande. "Ännu en sjukt tråkig låt. Det enda som kan rädda BP3 är beatsen från Kanye West." Om han gör så tråkiga låtar vill jag bara veta vem som gör roliga låtar... :)==)=)=)=0=) Nazeem: Vad frågar du när någon säger att maten är ful?