I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] GRIZZLEMANIA | Surgeon General vs Dizaster

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-07-26 03:48

[Video] GRIZZLEMANIA | Surgeon General vs Dizaster

2009-07-26 07:17
diz var murder. sjukt roligt att se eftersom han varit en besvikelse sen jump off.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-26 14:45
"I aint going a third, i murdered him in two"
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2009-07-26 16:54
tung battle

2009-07-28 12:17
besvikelse sen jumpoff wrc's? Du menar som i hela grindtime ligan eller vad? Jävligt skumt om jag förstog det rätt....det är ju först nu han blivit bra snarare

2009-07-28 12:55
Ja, detta var nog Diz mest polerade showing hitills.

2009-07-28 20:15
MRsalesman
fel uttryckt av mig. jag tyckte att han var en intressant battle mc i jumpoff dock, och sen dess har jag blivit besviken på hur mycket hype han fick för att inte vara så fet, och hur andra battle mc's blev rånade på sina vinster pga hypen. i denna visar diz däremot att han är värdig, och verkligen är en utav dom bästa - och inte bara slänger ur sig en miljon rader i sekunden med skitful delivery. förstår du nu? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-29 02:45
ehhh vilka vinster har han fått osm han inte förtjänar? Visst jag håller med att thesaurus battlen var diskutabel men thesaurus var fan inte så jävla fantastisk där heller, tråkiga förutsägbara dissar vad jag kan komma ihåg...men visst han blir bättre.

jag menar hade han inte fuckat upp mot locksmith kunde han lika gärna ha "vunnit" det battlet

2009-07-30 00:12
MRsalesman
jag kan inte alla dizaster battles jag tycker har blivit felaktigt dömda på rak arm, jag vet bara att jag aldrig tyckt att han förtjänat den buzzen som varit runt honom.
för SÅ FET är han inte, i jämförelse med andra, som tex. locksmith.
och nej, även om han inte chokat i locksmith batteln hade han vunnit den - för lock dödade i varje rond. det är iaf vad jag tycker.