I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Eminem - Beautiful och lose yourself (Jimmy Kimmel)

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-05-23 10:46

2009-05-23 11:16
äntligen lite nya live stuff av honom. men lite konstiga moves han har hela tiden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-23 12:01
Han e tung. Men tycker han håller micken fett konstigt? haha, som att han ska stoppa den i munnen som ett hundben typ.. Speciellt i refränger när han har playback
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-23 12:19
Jag lyssnade bara på första versen (Beautiful) och enligt mig lät det som playback där också eller så var det bara väldigt bra. Och ja, han "dansade" väldigt konstigt.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!

2009-05-23 12:47
hmm, eminems moves är väldigt konstiga, har han knarkat eller?

sen lyssnade bara första versen också på Beautiful och det där måste va playback.

inget illa om eminem, jag älskar honom.

2009-05-23 13:42
klart de de playback
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Redaktionschef

2009-05-23 14:01
Känns playback och som sagt udda att han håller mikrofonen så långt från munnen. Om det inte har kommit nån ny teknologi på sistone så ska det inte gå att få så där bra ljud utan att hålla mikrofonen närmare.

Synd, man tappar intresset när dom inte levererar på plats.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2009-05-23 14:17
Sant, jag skulle hata om en artist körde playback som jag verkligen ville höra live, det blir ju inte live på ett sätt.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob