I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Video)Redrama - Music

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2009-02-27 22:13

(Video)Redrama - Music

2009-02-28 21:44
autotune är så jävla äckligt. hatar det så hårt... hade han skippat den skiten så hade låten varit the bomb. usch
mr.mc-dr
Skivsamlare

2009-03-01 10:18
jag håller med, jag fattar fan itne varför alla håller på med det. det är ju helt klart nya innegrejen, för folk missbrukar det verkligen. usch. annars cool låt.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2009-03-01 12:55

det märks när folk vill börja känna pengar och bomma upp på hitlisterna, då skiter man i det äkta o börjar göra pop autotune musik!!

2009-03-01 13:55
Läste i nå intervju att efter Street Music skivan så tappa han inspiration och kom av sig..och därför kom det ingen skiva direkt efter det. Och så nämnde nånting med '' Tyvärr så ja, denna nya skiva kommer va mer kommersiell'' och något mer. Skivan kommer också heta '' The Getaway '' enligt en finsk musik hemsida..

2009-03-01 14:57

2009-03-02 11:27
Redrama har signat med rähinä records, alltså kommer vi få höra mycket mer från Redrama i framtiden. Alla insatta vet att rahina siktar på 1-2 skivor per år. The Getaway släpps i Juni i år. Redrama säger själv att skivan varit klar i flera år men att den först nu hittat sin rätta form.

Han säger även att det är denna stilen som är den nya Redrama och att det är den han känner sig nöjd med och kommer fårtsätta i denna stilen framöver.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-02 14:51
Måste säga att jag också ogillade autotunen till en början, men nu har låten spelat ett bra tag på repeat och måste säga att jag tycker den passar in mer och mer. Fan vilken potential denna killen har, är grymt hypad på skivan nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-02 14:54
Måste säga att jag också ogillade autotunen till en början, men nu har låten spelat ett bra tag på repeat och måste säga att jag tycker den passar in mer och mer. Fan vilken potential denna killen har, är grymt hypad på skivan nu.

2009-03-04 02:03
autotune
skit låt....

pop musik

2009-03-07 14:56
Kul att han inte lagt av, och hittat sin inspiration men vafan! Vad hände med låtar som Everyday Soundtrack, Knuckleheadz, The prophecy etc? I miss the old RE =/
http://soundcloud.com/ey-rainy-dayz/

2009-04-11 10:25
@all upp:
BULLSHIT!

Det här är ett underverk, helt jävla insane låt.
OK att det kan vara töntigt med autotune, men så länge man hanterar det och inte gör det bara för att få en "topplista låt" tycker jag att det går och det är defenetivt inget han gör här enligt mig.

BIG UPPS!

/Wacky