I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
(Video)Redrama - Music
Utländsk Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
Inkognito-One P35
Supporter
2009-02-27 22:13
(Video)Redrama - Music
Ettdjur
2009-02-28 21:44
autotune är så jävla äckligt. hatar det så hårt... hade han skippat den skiten så hade låten varit the bomb. usch
mr.mc-dr
INOK P37
Skivsamlare
2009-03-01 10:18
jag håller med, jag fattar fan itne varför alla håller på med det. det är ju helt klart nya innegrejen, för folk missbrukar det verkligen. usch. annars cool låt.
Odd Goons @ Soundcloud
SP1200 / S950. 12bit grittynessss
LockZ P39
2009-03-01 12:55
det märks när folk vill börja känna pengar och bomma upp på hitlisterna, då skiter man i det äkta o börjar göra pop autotune musik!!
Inkognito-One P35
Supporter
2009-03-01 13:55
Läste i nå intervju att efter
Street Music
skivan så tappa han inspiration och kom av sig..och därför kom det ingen skiva direkt efter det. Och så nämnde nånting med ''
Tyvärr så ja, denna nya skiva kommer va mer kommersiell
'' och något mer. Skivan kommer också heta ''
The Getaway
'' enligt en finsk musik hemsida..
Critical
Supporter
2009-03-01 14:57
Damn, vilken skillnad.
basementalitybattles.com
-
tryckaskivor.se
-
twitter.com/critical_se
Borttagen
2009-03-02 11:27
Redrama har signat med rähinä records, alltså kommer vi få höra mycket mer från Redrama i framtiden. Alla insatta vet att rahina siktar på 1-2 skivor per år. The Getaway släpps i Juni i år. Redrama säger själv att skivan varit klar i flera år men att den först nu hittat sin rätta form.
Han säger även att det är denna stilen som är den nya Redrama och att det är den han känner sig nöjd med och kommer fårtsätta i denna stilen framöver.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2009-03-02 14:51
Måste säga att jag också ogillade autotunen till en början, men nu har låten spelat ett bra tag på repeat och måste säga att jag tycker den passar in mer och mer. Fan vilken potential denna killen har, är grymt hypad på skivan nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2009-03-02 14:54
Måste säga att jag också ogillade autotunen till en början, men nu har låten spelat ett bra tag på repeat och måste säga att jag tycker den passar in mer och mer. Fan vilken potential denna killen har, är grymt hypad på skivan nu.
Borttagen
2009-03-04 02:03
autotune
skit låt....
pop musik
EyDapt P40
2009-03-07 14:56
Kul att han inte lagt av, och hittat sin inspiration men vafan! Vad hände med låtar som Everyday Soundtrack, Knuckleheadz, The prophecy etc? I miss the old RE =/
http://soundcloud.com/ey-rainy-dayz/
Wacky P37
2009-04-11 10:25
@all upp:
BULLSHIT!
Det här är ett underverk, helt jävla insane låt.
OK att det kan vara töntigt med autotune, men så länge man hanterar det och inte gör det bara för att få en "topplista låt" tycker jag att det går och det är defenetivt inget han gör här enligt mig.
BIG UPPS!
/Wacky
Tillbaka till forumet