I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Eminem - I'm Having A Relapse

Utländsk Hiphop - Audio & Video

2008-10-20 22:15
komplett sett så e han en av dom tightaste rapparna i världen killen e way mycket mer komplett än tupac nånsin va...

Förklara hur du tänker då? (Just curious mate)

2008-10-20 23:09
han e ultimat när de kommer till sitt rimschema... han håller ett flow som får han att likna ett gungande vaten vilket e helt cleant... tupac e en av världen mest överskattade rapparna genom tiderna dock... vist han va inblandat i startandet av hela east coast/west coast grejjen vilket gjorde att han fick mer hype än han egentligen va värd... killen hade ju feta problem med att spela in i stort sett varenda spår på hans låtar för att han alltid va för packad eller för stenad eller både och vilket gör att hand verser oftast blir ihop klippt för att bli bra... vilken av de mest kompletta rapparna arbetar på ett sånt sett... och tro mig det finns med på dvd och sagt av en av dom som han arbetade med... jag säger inte att han e dålig men han kan aldrig komma i samma klass som eminem tar sig... han flow e möjligtvis old school men även om han hade förtsatt så hade han låtit ungefär som då fast något modernare bara

2008-10-20 23:28
You ba-ba-blunderin bumbling ma-ma-mumblin dumb dumbs
Yeah here I come come you hear the rumblin *RUMRUM*

Helt sinnes äre !

2008-10-20 23:36
hes got the razor for blazin the chchchchay ainsaw baby
you bubublunderin bumblin mumumumublin dum dums yea
here I come come you hear the rumblin rum rum
there something inside the blue talkin that drum drum
my head and torso someone whered it come from
 www.RekFoto.se

2008-10-21 14:19
ja flytet e sinnes där e han top 3 genom tiderna i min mening och rimmen e gryma för de mesta hoppas hoppas på en ny grym platta!
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time

2008-10-21 16:54
Word på Subdominant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-21 22:44
Fast inte word på mig, ändå. Hur fan gick det till när jag skrev "kånstiga"?

Producent

2008-10-21 23:32
Jag är stort eminem fan men detta låter som encore-eminem, vilket inte diggas. Hoppas inte hela skivan är i denna stilen. Vad hände med SSLP- och MMLP-eminem?

Jag tycker helt tvärtom, det här är eminem när han är som skönast! Hoppas att skivan blir något i stuk med detta, dock med lite bättre beats! Fyfan vad kung han är.
Rappare

2008-10-22 16:01
tungt! men ren skitsnack att d e en freestyle d hoppas ja alla hör ;P lixom vem gör comeback med en freestyle? pz
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!

2008-11-19 19:09
Bäst i världen utan tvekan.

2008-11-21 13:13
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2008-11-21 20:55
har alltid diggat eminem hårt som fan..han har sköna texter å flow men gillar mer de hårda å agressiva han spottade förut,fast ja ser ifram imot skivan...peace