I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffare

2013-10-09 19:34

Dead Prez

Vad tycker ni om dom?

Vad är bra/dåligt?

You cant Kill me - I was born Dead.
DJ

2013-10-10 16:31
Jag gillade första albumet. Det som var bra var väl främst den politiska rättmätiga ilskan mot kapitalismen och den vita överhögheten i kombination med att de faktiskt kunde rappa och hade en hel del bra beats.
Producent

2013-10-10 17:22
Jag håller med om att "Let's Get Free" är super. Bra rakt igenom från intro till sista låten-inte en enda dålig låt på hela plattan, även bonuslåtarna är bra. Det är variation samtidigt som låtarna passar ihop, ett sound över hela plattan.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Manager

2013-10-16 10:03
Den omgjorda Onyx-låten feat. Onyx är tuff, även om originalet är bättre.

Sticmans gym-platta har en bra låt också.
Redline!
Producent

2013-10-31 16:17
lets get free är en av mina favorit-plattor. gillar RBG på ett sätt också, och många enstaka låtar i övrigt. men tycker lets get free som helhet är flera nivåer över allt annat dom släppt
 https://soundcloud.com/jakkthemixer
Skivsamlare

2013-10-31 16:25
Stämmer in i kören - let's get free är rakt igenom ett riktigt fett album. Som dopeness sa, varierande men med en röd linje genom hela plattan.
 "I never made a pretense, of living with good sense. It's really not my strong suit"

2013-10-31 17:51
Lets get free är enligt mig det bästa hiphop albumet jag någonsin hört.

Jag gillade deras senaste album också. Även om dom har bytt sound så lägger dom fortfarande fokus på texterna som visar på att dom även utvecklats som personer över åren. Måste lyssna på den nu bara för det :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.