I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DJ

2013-07-01 17:00

Action Bronson

Måste säga att denna mannen har dykt upp lite på min radar. Är säkert sist på bollen som vanligt. Gillar hans lite slappa ghostfaceflow. Vad tycker ni?

They´re not big in the game/
They´re finished/
Like a man trying to fit a flathead into a phillips
DJ

2013-07-02 10:04
Jag var enormt imponerad av honom när han kom. Älskade (och älskar fortfarande) Imported Goods och Shiraz. Kommer ihåg när grass länkade de videorna till mig på facebookchatten i slutet av 2010 och vi båda gick bananas över det nya framtidshoppet och hur bra han var:

Året därpå när första riktiga släppet med Outdoorsmen äntligen kom var jag fortfarande all aboard. Älskade Action minst lika mycket som Shaz och Meyhem. Konserten på Slakthuset 17 november 2011 kändes som den kom helt rätt i tiden, när han var som roligast att höra.

Sen började Bronsons stjärna dala lite för mig. Han släppte alldeles för mycket musik i alldeles för snabb takt. En del av det var fortfarande riktigt bra (Beautiful Music, Not Enough Words) men i det stora hela började jag tröttna på hans röst, flow och teman. Han började upprepa sig väldigt mycket och anspela mer och mer på samma typ av lite för pundiga popjkrumshumor. Tyckte helt klart Meyhem och Shaz släppte bättre grejer under denna period, inte minst då de höll de tlite mer slimmat och inte bangade ut två album och två mixtapes påe tt halvår utan typ kom med en riktigt bra EP var under samma period med allt onödigt bortskalat. Numera håller jag inte ens koll på vad Bronson gör längre efter att hanbörjat köra över massa beats som är straight up wack och samarbetat med Riff-Raff, het kandidat till den jobbigaste rapparen ever.

2013-07-03 21:14
tycker SAAB stories med Harry Fraud är fet som fan.

Men han är absolut artist man lyssnar på 24/7 utan att tröttna. Det gäller liksom att spara lite på karamellen hela tiden känns det som.

Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2013-07-04 12:11
Bronson är het som fan just nu. Och det kommer bara fortsätta.
I want to name my kids after people I hate,
so I can beat them -
and feel good about it.
DJ

2013-07-04 16:05
Ja han komemr bara bli "hetare" ju sämre musik han gör ofc. That's the way it always goes.
Groupie

2013-07-10 23:56
Framförallt så gillar vi ju Harry Fraud
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.