I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Musikindustrin som såg till att rap fyllde upp privata fängelser -LÄS!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2013-06-16 16:14
den kommentaren fick dig att tappa tron på ungdomen? hur vet du ifall den ens skrevs av en ungdom eller att den var seriös?

mannen, detta är youtubekommentarer vi pratar om här. det absolut lägsta formen av kommunikation på denna jord. ingen är seriös; fan, ingen orkar ens bry sig om grammatik eller stavning där. att ta någon på orden på youtube och sen generalisera är sann idioti.
:D
Skivsamlare

2013-06-16 18:54
Allvarligt talat, jag orkar inte sitta och tjafsa med en snorunge som dig. Jag är rätt säker på att de var seriösa och att de var allihop i tonåren. Man sitter inte och drygar sig på internet när man har passerat 23-25. Det är barnsligt och rätt töntigt. Det är lika omoget att senare gömma sig bakom att man inte skulle varit seriös.

Visst, det är möjligt att en 40-årig man skaffar ett konto på youtube, snor en bild av en 16 åring som tagit en bild med mobilen framför spegeln som man använder som profilbild och sen skriver "you fuck nigga just jelly". Det är möjligt.

Nej, inte alla videor på youtube är som du beskriver. Ta en titt på 60-80tals musiken så ser du en markant skillnad på tonen och det är helt enkelt för att det är äldre personer som skriver där.

Som sagt, jag orkar inte..Blev du upprörd och tog åt dig av mitt första inlägg ber jag om ursäkt.

2013-06-16 19:22
Sofia B är sk "hjärndöd" så diskutstion unanbedes.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2013-06-16 20:57
Vanilla skrev:

Det var en stor sten i ett litet glashus.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-06-17 06:21
seriöst? orka inte läsa allt men hon menar att kriminalitet i rap låtar är planterat?
blev bara uppgiven, ber förövrigt ursäkt för ordet hjärndöd det var omoget av mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-06-17 12:43
E_NO_LA P30
med tanke på att du tror att jag är en snorunge och inte riktigt klarar av att känna av tonfallet på mina inlägg så tvivlar jag starkt på att du klarar av begripa dig på en sån plats som youtube. är herrn autistisk kanske?

sant 60-tals musik på youtube har annorlunda publik. det är 14-åringar som skriver "im sorry for my generations music" vilken är bra mycket mer patetiskt än att försvara daddy sosa till varje pris.
Skivsamlare

2013-06-17 18:21
Du ÄR en snorunge, vilket alla här ser klart och tydligt och jag har redan sagt att jag inte diskuterar med småpojkar så vi lägger ner. Du kan få sista ordet om det är viktigt för dig.

2013-06-18 10:40
ojojoj E_NO_LA blev visst lite ajjjj. Du ska nog inte prata så mycket om att vara snorunge när du överreagerar som du gör. edgy

2013-06-26 20:27
Vanilla skrev:

ber förövrigt ursäkt för ordet hjärndöd det var omoget av mig.

Haha... ja det var omoget. Hade du läst igenom tråden så hade du sluppit känna dig uppgiven. Men du hade säkert en dålig dag eller nått, så jag förlåter dig.

Härligt stämning det är här för övrigt grabbar! Men hey, är vi inte alla snorungar någonstans där inne. Mer eller mindre? ;)