I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tracklist för Lil Wayne's nya platta (Soulja boy, Gudda Gudda mfl)

Utländsk Hiphop - Allmänt

Promotor

2013-03-04 23:53

Tracklist för Lil Wayne's nya platta (Soulja boy, Gudda Gudda mfl)

Äntligen har Tracklistan för Lil Wayne's "I Am Not A Human Being II" släppts, vad tror ni här på Whoa om albumet och vad tycker ni om hans kommande Europa tourne?

Groupie

2013-03-05 19:20
"Äntligen"

2013-03-06 00:52
Jag har aldrig förstått den här uphetsningen över läckta tracklists. Vist kan gästartister och producenter vara intressant. Men vad låtarna kommer heta säger ju inte speciellt mycket alls.
Kanske lite OT men ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-03-06 13:34
...som om det inte fanns tillräckligt med dålig musik redan.

När ska Lil Wayne bli avsatt som kungen av det växande sopberg med dålig hip hop som väller fram dagligen.
Promotor

2013-03-08 14:53
...som om det inte fanns tillräckligt med dålig musik redan.

Dålig musik :S ?

När ska Lil Wayne bli avsatt som kungen av det växande sopberg med dålig hip hop som väller fram dagligen.

Lil wayne har mkt bra och finns även dåliga låtar han gjort, men tror inte du lyssnat på igenom hans "sortiment". Snubben kommer vara legend när han avslutar sin karriär och det han gjort för Cash Money records kan knappt Reinfeldt göra med Sverige som nation :P

2013-03-09 08:06

Mer intressant.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Producent

2013-03-09 10:01
Skulle han inte lägga av och satsa helt på att åka skateboard?

Varenda gång jag av nån anledning lyssnar på en gammal Lil Wayne slås jag av hur sinnesjukt bra det är. Jag tycker inte han är dålig just nu heller, men den gamla hungern kommer han aldrig få tillbaka.

Give my regards to King Tut, asshole

2013-03-10 06:38
Fruktansvärda gäster över hela listan ! Jag skulle behöva en överdos antidepressiva för att plåga mig igenom det här albumet .. pass för min del. Och angående Europa turnén tycker jag inte alls om den även om den inte ens börjat
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams