I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jay Z på tunnel-banan

Utländsk Hiphop - Allmänt

2013-02-22 16:49

jay Z på tunnel-banan

Lite rolig är den...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-02-22 17:11
RRRrrrooooligt!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-02-22 19:59
Hehe, kul att han tvekade på vad han skulle säga när hon frågade honom vad han gör :D
Producent

2013-02-23 11:53
Var det inte typ Leonard Cohen som tog typ vanlig kommunal buss till sin spelning i Malmö?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-02-23 12:46
Min första tanke var att han såg lättad ut över att få prata med någon som inte kände igen honom, sen hittade jag det här klippet idag

Dopeness

Ingen aning! Jag vet inte vem Leonard Cohen är, så jag hade nog varit lika omedveten som tanten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-02-23 12:48
Sjukt egentligen att världen gör så stor grej av att en tant inte kände igen Jay-Z.
Producent

2013-02-23 13:33
Eller hur, hade varit skummare om damen hade känt igen och sagt "Var det inte du som skrev Is That Yo Bitch?" eller "Fan vad jag gillar din låt "Money, Cash, Hoes".
Hon kände ju till Jay-Z, hon kände bara inte igen ansiktet.

2013-02-23 14:37
Old Gal Ellen: "What do you do ?"
Jay-Z . "I´m a hustler babyyy ..and I want you to knoww!"
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2013-02-26 12:40
Tror inte det handlar så mycket om att hon inte kände igen honom, var väl mer att hon var sjukt gullig och trevlig och att det var en fin kontrast med tanke på att det var en hel tunnelbanevagn som fotade och följde efter honom medan han satt bredvid en gammal tant som inte förstod nånting.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Producent

2013-02-26 13:27
Eller hur, tänker mer på intervjun med henne efteråt.
Admin

2013-02-26 22:18
Jay-Z lär ju vara omringad av folk som fjäskar eller beter sig galet i närheten av honom. Helt plötsligt dyker det upp nån som inte vet vem han är och beter sig civiliserat.

SofiaBayo:
Du har inte sett Natural Born Killers? (Ang Cohen).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2013-04-04 08:00
Ellen Grossman
"Didn't recognize Jay-Z on subway"

hahaha, bästa efternamn dessutom

2013-04-04 18:08
Evolution

Jag är inget fan av action-filmer, den enda actionfilmen som jag tycker är riktigt bra är "Revolver" och det är enbart eftersom det finns ett djupare budskap i filmen. I sådana sällsynta fall kan jag stå ut med våld :P