I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra podcasts med rappare?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2012-11-19 19:01

Bra podcasts med rappare?

Har nyligen fallit pladask för formatet - Podcast.

Så himla göttigt att gå omkring och lyssna på random människor istället för tråkiga programledare på P3 dagarna i ända. Så nu undrar jag om ni har några tips?

Har snart lyssnat klart på alla avsnitt av Taco's and Chocolatemilk with Tonedeff & Pack FM, som va en riktig jävla höjdare. Otroligt rolig samt intressant insikt i QN5-gängets liv.

Det måste inte vara tips med hiphop-relaterade personer men då Tonedeff & Pack FM va så underhållande tänkte jag att det måste finnas fler av samma kaliber.

Manager

2012-11-19 21:14
Är det bara utländska artister du vill lyssna på? Annars kan jag rekommendera den svenska "Gatuslang" som jag dock inte har hunnit kolla igenom ordentligt. Bara lyssnat på Kashal Tee avsnittet.

Annars kan jag rekommendera två avsnitt av Joe Rogan Experience där Immortal Technique är med. Det pratas om precis sånt man utgår från att dessa två ska prata om.

Joe Rogan Experience #244 och #257.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2012-11-26 22:51
Gatuslang har jag full koll på.

Det är inte så viktigt att det är just artister heller EGENTLIGEN, det är mest den härliga vibben jag är ute efter.