I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aesop Rock - Skelethon

Utländsk Hiphop - Allmänt

2012-09-10 20:29

Aesop Rock - Skelethon

Nå´n som har den ? Nå´n som gillar den o kanske ska skaffa ? LPn är ju på röd vinyl, vilket lockar som om inte omslaget var snyggt nog ..Jag tycker den innehåller flera bra låtar som växer på en, lite av en mood platta dock som passar vid vissa tillfällen.

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2012-09-11 15:56
Har inte hunnit komma in i denna skivan än, men gillar den det jag hört. Mycket bra musik nu i denna stilen tillsammans med El-P och Killer Mikes skivor.

2012-09-12 00:34
Yep ! Det här soundet ligger i samma farled som de skivor du nämnde... Och det är fanimig bra och nyttigt för hiphopen i dagsläget :) De låtar som går på rundgång hemma hos mig nu är ZZZ Top, Ruby 81 och ..cycles to Gehenna. Jag trro nog att jag kommer lägga en beställning på plattan inom en månad. Måste plocka upp Killer Mikes album först dock.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

Rappare

2012-09-13 20:32
Fett, jag började nyss lyssna på aesop's gamla grejer igen sen många års tystnad. Hade ingen aning om nåt nytt, här hittade jag preview på youtube, hela albumet verkar det som.

Allt har nåt positivt och negativt i sig som en atom

2012-09-16 12:10
riktigt fett album! har legat på on-repeat ett tag nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.