I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Daniel Adams-Ray tillbaka till hip hopen?

Utländsk Hiphop - Allmänt

   
Lyricist

2012-08-08 02:36

Daniel Adams-Ray tillbaka till hip hopen?

I september förra året sa Adams-Ray i en intervju att han vill tillbaka till hiphopen och såhär säger han;

– Det är vad jag känner att jag inte lyckades med på skivan, att få in mer rap. Det har jag saknat live. En anledning till att jag inte hade så mycket rap på skivan var att jag kände mig så osäker på att sjunga att jag behövde fokusera på det till hundra procent. Men nu är jag redo.

– Jag fick ett brev från Sony om min nästa skiva, men aldrig i livet att jag skulle sajna med dem. Varför då? Nu har jag dragit in så pass mycket pengar att jag kan hålla på i två år med nästa skiva. Jag ska sätta mig och skriva, blir det bra så släpper jag en till skiva. Blir det inte det så släpper jag ingen. Men man kan göra en dålig skiva på ett halvår, nog borde jag kunna få ihop en bra på två år?

Hoppas verkligen det blir bra med den nya skivan så han kan bli kallad "Big Danne" igen! :)