I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Wu-Block) Wu Tang + D-Block Album = Sant

Utländsk Hiphop - Allmänt

2012-04-18 12:50

(Wu-Block) Wu Tang + D-Block Album = Sant

Nu är det officiellt att hiphop gruppen D Block (The Lox) och den legendariska Wu-Tang kollektivet ska efter flera framgångsrika samarbete släppa ett album tillsammans.
Projektet ska ha startats ifjol på initiativ av Ghostface Killah och Sheek Louch men större delen av Wu tang (inkl Rza) samt hela D-Block ska vara inblandade i projektet.

Se intervju med Jadakiss nedan:

Låt, producerad av RZA:

Julen kommer tidigt i år damer och herrar, BOOM!!!

ich lebe fur hiphop

2012-04-18 12:55
Ska bli nice att höra Jada över bra beats
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-04-18 16:32
Det kan nog bli riktigt fett, styles och jada är bra rappare men deras album är riktigt kassa. Ska bli intressant att se om de kan lyckas nu. Låter var fet!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2012-04-18 21:12
Ja, fan va fet låten var... Fuck what they say, håller RZA som geten när det gäller beats.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-04-18 21:22
känns väl som att det är en 10-15 år för sent

fast är det bara rza bakom spakarna hela tiden tror jag ändå det är skitbra.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Poet

2012-04-18 22:35
Jag är ett stort Lox fan, men den här låten var ju fan mig inte en höjdare alls. Och jag håller med Dundermannen, känns försent.

Så jag antar att "New L.O.X order" bara var rykten i så fall? Synd, hade hoppats på en renodlad LOX skiva, jag var aldrig ett stort fan av hela den här D-Block grejen.
At the gates of Eternity...

2012-04-18 23:21
Känns som en väldigt konstig blandning i mitt tycke

2012-04-19 14:05
Konstig blandning ja .. tror inte man ska ha för stora förväntningar på att hela Wu kommer höras härblir väl en eller två rza beats och mest Ghsot och rae som rappar med D-block. Hur "Wu-Tang clan" var legendary weapons albumet egentligen liksom ? Grym skiva iaf
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2012-04-19 14:40

2012-04-19 15:36
Varför är det en så konstig blandning? Visst blir det en sjukt stor kvalitetsskillnad på rappen när Sheek Louch och Ghost är på samma spår, men jag tror ändå att plattan kommer vara tung.

ILLINI_DUDE: Är det bara något du tror eller vart har du fått den informationen ifrån? Även om jag är ett stort wu-fan klarar jag mig bra utan gza, u-god och masta killa..
Poet

2012-04-19 16:14
U-God och Masta Killa haha
At the gates of Eternity...

2012-08-12 13:55
Såg att skivan är släppt! Don't sleep on this shit! Årets platta än så länge..

2012-08-12 20:10
Det här var fan inte bra .. nå´n som kan leta upp en tracklist så man kan se om det finns bättre grejer på skivan ?
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2012-08-12 21:17
Finns på spotify