I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad fan pågår med Young Buck egentligen?

Utländsk Hiphop - Allmänt

Poet

2012-03-05 19:45

Vad fan pågår med Young Buck egentligen?

Läste den här/ artikeln och läste massa grejer är helt nytt för mig.

The news comes some two months after news broke that the Tennessee rhymer might sell his stage name as part of ongoing bankruptcy proceedings.

WTF?

Aldrig varit något större fan av Buck, men jag har aldrig ogillat snubben heller. Men kan någon förklara vad som gick snett efter att han hade bölat på telefon med 50?

Love!

At the gates of Eternity...

2012-03-06 01:13
precis som det står så blev han bankrutt,, han levde över sina tillgångar samt kunde inte finansiera sitt eget skivbolag "cashville records" .. kronofogden kom till hans hem och tog massa värdesaker,, fattar inte själv hur han kan vara pank, han lär ju dratt in en hel del i g-unit, men är man dum i huvudet så är man,,
Producent

2012-03-07 14:20
hans huvudsakliga inkomstkälla just nu verkar vara att kränga gästverser till folk på facebook.. sitter typ 24/7 med det där.
det är trist att han ska behöva göra musik på den sjukt låga nivån. han har släppt riktigt feta mixtapes/semi-albums efter g-unit-eran, och har säkert ett riktigt bra album "i sig"

https://soundcloud.com/jakkthemixer

2012-03-07 15:49
det gick nedför helt enkelt

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2012-03-07 17:39
Frågan är då om han bara inte visste hur man håller i pengar eller om han helt enkelt inte tjänade ett skit under sin tid med G-Unit?

2012-03-08 16:57
^^säkert både och

Poet

2012-03-16 19:28
young buck är underskattad..

buck the world och socv är 2 riktigt stabila plattor, spelar dom fortfarande ibland.. tråkigt att det har gått utför

"life's a garden, dig it."

2012-03-20 21:49
Han började dra för mycket kola och levde över tillgångarna. Skulle aldrig gått emot 50. Synd att han inte kan släppa en skiva för 50 ager rättigheterna till han eller nått sånt. Men enligt 50 så tjäna han iaf cash under G-unit , tror de också fan, dem hade enorma framgångar dem första åren ju. Nu är hela skiten en besvikelse..

"It was five of us, ALL of us millionaires ,Now one's a fuckin junkie, and one's a fuckin queer"

2012-03-30 10:59
Jag bara väntade på ett inlägg från bandit kungen i denna tråd ;)
Layer Cake

2012-03-30 11:17
"now one's a fuckin junkie, and one's a fuckin queer"

vem är knarkare och vem är bög?
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-04-07 20:31
Buck junkie, game queer
Producent

2012-04-07 20:36
Man kan inte ha så mycket kvar om man försöker kränga sitt namn.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Poet

2012-04-08 13:58
Man kan inte ha så mycket kvar om man försöker kränga sitt namn.

Tänkte samma sak. Låter som en riktigt desperat crack-jonkare man möter på gatan "I'll give you my name dog! Just give me a 20! Please!!!"

2012-04-09 14:16
frågan är ju vem som vill springa runt och kalla sig young buck?
straight outta cashville tillsammans med the hunger for more är förövrigt fetare än alla andra g-unit släpp tillsammans =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.