I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rappares styrka och deras feta muskler

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2011-12-18 23:16

rappares styrka och deras feta muskler

förr i tiden va det ju typ bara ll cool j som va stark och rappare.. de va ju allright eftersom han va ladies love cool james o goat greatest of all time så han borde ju få de..
men nu tycker jag det har gått lite för långt, enda sen 50 cent kom o började göra musik och va stark som fan har ju typ alla rappare dr dre, busta rhymes o säkert fler skaffar massa muskler

tycker ni inte det är lite patetist att dom fixar massa styrka som om dom ska tävla mot magnus samuelsson istället för att lägga ner tid på att göra bra musik?
dom borde ju även fatta att dom har ett ansvar för barnen i samhällen o visa att det faktiskt kan va skadligt om man tränar fel
men egentligen kanske det är bra att dom tränar o blir starka som fan om dom vill de är de ju deras sak ändå och inte vi som ska avgöra...men jag undrar ändå va ni tycker om detta fenomen o tror ni mer rappare kommer följa deras exempel o bli starka?

o jag undrar också vem ni tror är starkast i rapvärlden. jag tror dmx för han är ruff ryder o har den rätta viljan

njut