I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

HipHop World - A new Project!

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2011-11-16 13:04

HipHop World - A new Project!

Hej!

Jag håller för tillfället på att starta ett nytt projekt vid namnet "HipHop World". I projektet kommer det bland annat finnas en hiphop/rap blogg som dagligen ska bli uppdaterad med events och nyheter från hiphop världen. Men framförallt ska projektet handla om en webbsida som du kan skicka in dina mixtapes/demos till. Om du är tillräckligt bra kommer vi på HipHop World att bli din agent; vilket du tjänar på.

Vi kontaktar skivbolag och tipsar om din musik, gör gratis reklam för dig på vår blogg och vår hemsida och sprider ditt namn till omvärlden. Och allt du egentligen behöver göra är att skicka in din musik till oss och gå med i projektet.

Hela projektet kommer att vara på engelska för att folk från hela världen ska förstå. Nu kanske ni börjar undra varför jag skriver det här, här? För reklam? Delvis. Men mest för att jag behöver folk som är villiga att engagera sig i projektet. Folk som vill jobba med t. ex. att skriva för vår blogg, jobba på vår hemsida och med vårt projekt. Allt ni behöver veta för tillfället står ovanför.

KRAV:

* Du ska kunna skriva/prata engelska så att folk åtminstone förstår dig tillräckligt
mycket för att kunna kommunicera med dig utan att känna sig obekväma.

* Du ska ha tålamod. Ingen blir stor på en gång. Det kräver hårt jobb och tid.

* Du ska ha respekt för dina medarbetare och klienter.

* Du ska vara engagerad och gilla det du gör. Annars är det ingen idè att börja.

* Du ska kunna uppdatera folket minst varannan dag. (Semester och resor räknas inte, såklart!)


Ni som känner er intresserade, skicka ett pm till mig eller ett mail till [email protected] för att få ytterligare information. Possitioner och inriktningar inom projektet bestäms när vi väl kommer igång. Men skriv gärna i ert PM/Mail vad du hellst skulle vilja göra inom detta projektet.

Vi är öppna för förslag och idèer. Tack för att ni tog er tid att läsa!


(Inlägget ändrat av hiphopfreaks 2011-11-16 13:04:35)

(Inlägget ändrat av hiphopfreaks 2011-11-16 13:07:17)

(Inlägget ändrat av hiphopfreaks 2011-11-16 13:09:42)