Dr. Dre Says After 27 Years Of Working On Music He's Taking A Break
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha detox kommer aldrig att släppas...
Lolz!
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
Hahahhaah detta är bara skrattretande, han släppte ju de officiella singlarna till Detox, nu scrappas dem bara... typiskt! The Neptunes is taking over again in the early 2010s! :D alla som följer musik kan ana detta, det kommer hända vänta och se. Dr. Dre bryr sig inte om dagens Hip Hop & R&B, han tar ju paus (han hamnar ju inte i finkan som andra bra artister utan han tar semester när västkusten suger) The Neptunes kommer tillbaka stort, de kommer rädda musiken i de tidiga 2010-talet
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.
neptunes? de har redan haft sin peak imo. men jag får ge dre att han håller sin kvalitetsfilosofi uppe i alla fall. bättre att skita i att släppa ett album om han inte känner att musiken håller den klass han vill. singlarna var ju bara ett bevis på det och jag antar att han inte fick den responsen han ville. dock ang västkusten så håller den ju på att ta tillbaks lite mark iom många nyare artister som håller hög klass.
Även om jag diggar Neptunes, så känner jag också att de peakat, till och med Clipse samarbetar ju inte ens med Neptunes/Pharell i samma utsträckning som förut. Dre är en legend och jag älskar honom, men i ärlighetens namn så har jag inte hört EN endaste låt från Detox som har varit något värt att hänga i granen. "I need a doctor" var ju riktig jävla garbage!
At the gates of Eternity...
Producent
2011-11-16 19:57
Min tolkning av allt detta, inklusive lite äldre intervjuer är att han ska släppa Detox sedan föra fram Kendrick och slim, sen efter det så kommer pausen han snackar om.
Alla verkar se på det så jävla negativt, svart/vitt, kan dock förstå det, det har ju trots allt gått 10 år.
Detox > Slim & Kendrick > Paus. It's been 5+ years for me hearing/reading opinions, conjecture, and speculation on that album and y'all still havent the slightest idea.
One Day.
Kanske lika bra om Detox aldrig kommer? Känns ändå inte som om han gjort nåt bra på väldigt länge nu. Lyssnar på den här i stället:
Vaddå en break? Är det inte det han haft senaste 10 åren?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Men albumet kan ju redan vara klart? Bara för han tar en break så betyder inte det att han inte släpper det?
Vaddå en break? Är det inte det han haft senaste 10 åren? checka intervjun, han har som längst varit ute ur studion 2 veckor i streck under 27års tid.
bara för han inte droppar album, så jobbar han med så mkt annat!
han har beats by dre som har tagit sin tid, han gör beats, han har artister att jobba med osv.
tråkigt att de verkar som Detox kommer bli uppskjutet ännu mer, kommer aldrig tro på detta albumet ens om jag fick ett releasedatum, jag tror på det när jag ser den i butik.
och hur lång tid de än må ta, så tror jag att skivan kommer va fet. men det är min åsikt.
Checka
yelawolfs nya skiva sålänge, så satans blytung!!!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Hahaha. Pinsamt värre. Vem fan bryr sig om han släpper det ens.. låter ju vidrigt det som släppts.
If you think we forgot about you Dre. Spoiler We did. Efter att ha hört "I Need A Doctor" så hoppas jag att Detox aldrig kommer ut.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Förträngde han runt 2004-2005, efter all hans överhype.. "skivan kommer nästa år"... han skrek varg lite för många ggr.
kommer aldrig tro på detta albumet ens om jag fick ett releasedatum, jag tror på det när jag ser den i butik. Men då kan det vara en synvilla ;)
Skämt å sido, har absolut inga som helst förhoppningar om Detox.
Men , han ska då fasiken inte få ta en paus förrän han har spelat in - och släppt - den däringa plattan som ska vara inspirerad av planeterna här i Vintergatan. DEN är jag sjukt nyfiken på! :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Dre är ju knappt överskattad....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dizzy89 P22 Checka yelawolfs nya skiva sålänge, så satans blytung!!! Är väl inga spår på den skivan som Dr.Dre har proddat?
Är väl inga spår på den skivan som Dr.Dre har proddat? Fast det har han ju inte påstått heller?
Dre borde ta en rejäl semester och sedan låsa in sig i studion och arbeta med Detox, känns som den skivan kommer att få svårt att leva upp till förväntningarna...
Se upp för dörrarna! Dörrarna stängs...
För alla förväntningar är nog inte redan bortblåsta? Ungefär lika intressant som Forsbergs comebacks
Lika bra så här kanske? Så kanske man blir lite positivt överraskad när skivan väl kommer.
^^sant men dre är dre och höga förväntningar är inräknat sett till vad han har åstadkommit under sin karriär. men jag fattar inte en sak, okej att han inte släpper detox men det har ju framkommit i flera intervjuer under årens lopp att han har typ 500 låtar som gjorts till detox. varför släpper han inte lite mixtapes eller street albums och ger fansen ngt i alla fall. de som kom för ett antal år sedan hade ju rätt många feta grejer.
Jag tror det här med att Detox o inget annat kommer kan vara kopplat till sonens död
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Råbiwn skrev: Är väl inga spår på den skivan som Dr.Dre har proddat? Fast det har han ju inte påstått heller?haha, precis, det har jag inte nämnt alls. tipsa bara om en tung skiva! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
men jag fattar inte en sak, okej att han inte släpper detox men det har ju framkommit i flera intervjuer under årens lopp att han har typ 500 låtar som gjorts till detox. varför släpper han inte lite mixtapes eller street albums och ger fansen ngt i alla fall. Som vi alla vet så är ju killen maniskt pedant och nästan aldrig nöjd med det han gör. Så det finns anledning till varför vi inte kommer få höra de låtarna.