Greatest mc's (Battle of the cities)
Okej tänkte göra detta lite mer intressant än de vanliga "bästa rapparen" trådarna som är så otroligt enformiga. Tvivlar på att någon har lika mycket ork (och fritid) som mig, men kör på ändå. Så här går det till:
Man skriver städer, jag själv har skrivit städer i USA men även stadsdelar i de större städerna som NY och LA, (vill man skriva svenska eller andra utländska städer, orter etc. går nu detta också bra) och har sedan under skrivit två rappare från detta ställe. Har därefter sedan gjort ett sådant klassiskt krokodilgap mot den som jag tycker är bättre. We're lookin for the dope parances som Joe Budden skulle sagt. Men för frihetens skull behöver ni inte strukturera det på detta sätt, utan vill man, så kan man bara skriva stad/staddel och sedan motivering till vilken rappare som är bäst ur denne. Så här blev det för mig:
Atlanta (Georgia): Andre 3000 > Ludacris
Houston (Texas): Bun B < Scarface
New York:
Brooklyn: Notorious BIG > Jay-Z
Queens: Nas < Kool G Rap
Long Island: Rakim > Chuck D
Staten Island: Method Man < Ghostface Killah
Bronx: Big Pun > KRS-One
Harlem: Big L > Cam'ron
New Jersey: Joe Budden > Chino XL
Florida: Rick Ross < Celph Titled
Los Angeles:
Los Angeles: 2Pac > Ice Cube
Compton: Eazy-E < Dr.Dre
Long Beach: Snoop Dogg < Crooked I
Bay Area:(San Fransisco, Oakland, San Jose, Berkely etc.) Yukmouth > Too $hort
Philadelphia (Pennsylvania): Black Thought > Cassidy
Pittsburg (Pennsylvania) Wiz Khalifa < Mac Miller
Chicaco (Illinois): Twista < Common
Detroit: Royce Da 5'9 < Eminem
Övriga Midwest Tech N9ne < Bizzy Bone
Det är inte så organiserat egentligen, utan man får göra lite som man vill. Make it intresting. Peace
you panic sensin my manic rage and aggression only bitch you see inside of my eyes is your reflection
|