INOK: jag är osäker men jag kan kolla upp det åt dig inom de närmaste dagarna. JNota från Redef sände ut min copy igår, free of charge (även om jag gladeligen skulle betalat för den med), och skulle egentligen fått ett signat ex av K-DEF men han ville bli av med alla pressarna så fort som möjligt så vi sparar det till nästa projekt. även om jag har alla tre låtarna på mp3, o de spelas flitigt, så väntar jag otåligt på att få lägga 45an på skivspelaren :) checka dessa 5 exklusiva K-Def posterna från den senaste veckan från min blogg. det osläppa World Renown albumet, "Time's Change" mp3:n såklart, K-Def's unaired guest apperance på Marley's Pirate Radio runt sent 1994, 40 minuters bangers med incredible mixing, massa feta cuts och en skön blandning av rare instrumentals, bangers som idag räknas till de absoluta klassikerna som "Who Shot Ya?" och "Supa Star" och lite feta breaks + massa signature K-Def cuts of course. samt en post med fyra rather rare white label låtar för nerladdning och massa mer kmr komma iom att jag/The Lost Tapes är delaktig i att bringa K-Def back tsms med Redefinition, 2DopeBoyz och AlLindstrom.
http://www.claaa7.blogspot.com ^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^