Odd future?
tankar kring gruppen odd future?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är ett stort fan, tycker dem är väldigt begåvade, roliga och lite annorlunda. kolla in deras tapes och Tyler The Creators mixtape Bastard. Kul med unga grabbar som skiter i allt och bara dissar folk hit och dit.
är det någon som vet om deras släpp finns på cd och var jag i så fall kan köpa mig ex av dom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fiyah Inga släpp finns hittills på cd, men Tylers skiva som släpps i maj kommer finnas i fysisk form tror jag, den kommer i alla fall finnas i iTunes store och på Spotify etc.. MellowHype - BlackenedWhite kommer släppas remastrad på cd och vinyl i sommar. Förresten så är Bastard inget tape utan ett riktigt album som Tyler släppte gratis. :)
Skivsamlare
2011-04-05 11:14
GOBLIN kommer på både CD och Vinyl i maj, finns att förhandsboka på bla hhv.de. Fett att MellowHypeplattan kommer på vinyl med, det visste jag inte!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
i went home to some damn adventure time (what’d you do?) i slipped myself some pink xanies and danced around the house in all-over print panties my mom’s gone, that fuckin’ broad will never understand me i’m not gay, i just wanna boogie to some marvin (what you think of hayley williams?) f-ck her, wolf haley robbin’ ‘em i’ll crash that f-ckin’ airplane at that faggot nigga b.o.b is in and stab bruno mars in his goddamn esophagus
witty unpredictible talent and natural gang
Favorit låt?
Tyler e FET! .. Riktigt, riktigt jävla FET..
"Popped a molly, I'm sweatin'.. WOOO!!"
Tyler och Hodgy är riktigt feta! Deras live spelningar ser ut att mööörda!
"Visst är det vackert.."
Sanning, Bastard är en platta. En riktigt fet platta också. VCR/WHEELS SARAH BASTARD BLOW
kan väl bli lite mycket rape hit och rape dit emellanåt, trots att allt är oseriöst. Trots det tycker jag Odd future är fett nice.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Skivsamlare
2011-04-06 22:05
Jag har aldrig förstått hypen, Tyler har skills det ska erkännas (den enda i clicken) men Bastard var ett plastigt sömnpiller. Vi får väl se om Goblin blir så mycket bättre, Yonkers var helt okej antar jag så chansen finns ju, sen har han signat med XL (väl?) så förhoppningsvis lyckas dem få det bästa ur grabben.
Den här veckan började bra sa han som blev hängd på måndagen.
Helt missat dessa! Av videoklippet att dömma verkar de sjukt soft Nåt mixtape eller liknande man borde kolla in? Sologrejer?
japjap_p21 kolla in deras hemsida, skivorna finns att ladda dar
Deras skivor finns inte i fysiskt form eftersom dom
inte är signade , vilket naturligtvis är ett skämt. Älskar dom, enda tveksamma är "The Jet Age of Tomorrow", vilket är mer åt electro-hållet. Tyler och Earl är enligt mig fetast. Nytänkande, modigt och jävligt fett helt enkelt.
Här är en skämtvideo på när dom "blir signade":
Helt klart är Earl The Sweatshirt han med mest talang
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
Goblin verkar vara billigare på Amazon.com än på hhv.de. amazon har även deluxversionen av CDn
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Battlerappare
2011-04-16 14:50
Riktigt bra intervju med deras Manager Christian Clanzy
frank Ocean & Mellow Hype
OFWGKTA ska ju till hultan iår
"Visst är det vackert.."
Skivsamlare
2011-04-18 10:27
synd att inget annat bra band ska dit. känns waste när dom inte säljer endagsbiljetter.
OFWGKTA ska ju till hultan iår -
SJUUUKT!
Skivsamlare
2011-04-18 19:53
fast nu läste jag att dom släpper endagarsbiljetterna senare. hmmmmmm kanske man ska ta ledigt dagen dom spelar :o
Producent
2011-04-19 00:24
Earl är grym!! Han är väl Tyler's lille bror?
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
http://Earl är grym!! Han är väl Tyler's lille bror? - Har jag aldrig hört tidigare, men kollade upp det och det verkar stämma.
Dom är inte bröder, även om Tyler har sagt det i ett par låtar. Kan va svårt att veta hur det ligger till ibland eftersom dom driver om allt typ haha
Just nu är det här fan min favoritlåt av Wolf Gang:
Producent
2011-04-20 00:31
Hahah ahh alright. Ja men vet ju aldrig. Men dom är sköna!
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
whaddup shake...hahaha!
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Tyler och Earl är inte syskon.
all 'bout the bluntrap