I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2010-09-27 15:44

ge mig tips

tycker att min hip hopsamling skulle behöva uppdateras..hoppas att ni kan ge mig lite tips på artister som är grymma lyricists ..gamla som nya ..

Poet

2010-09-27 17:58
z-ro.. börja med typ.. let the truth be told plattan. sen alla
"life's a garden, dig it."

2010-09-27 21:05

2010-09-28 10:25
big l
q-unique
dj spinna
too short
e-40
tash
"ask beavis i get nuthin butt head" - Big L

2010-09-28 15:35
Psycho Realm, Sick Jacken, B-Real, Ill Bill, La Coka Nostra, Necro, Non Phixion, Goretex, Mr. Hyde, Sabac, Vinnie Paz, Jedi Mind Tricks, Army Of The Pharaohs, Apathy, Demigodz, Celph Titled etc etc... Om man gillar sånt
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.