I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nas släpper lost tapes 2

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-09-21 14:03

nas släpper lost tapes 2

lost tapes är en av mina favoritskivor med nas..tycker inte nas har levererat något bra sedan gods son..hoppas dock att på lost tapes 2
ska finnas låtar från den tiden..lost tapes 2 släpps 4 dec...

2010-09-21 17:14
läste ngt om detta för ett tag sen. håller den samma klass som första blir det grymt!!!

2010-09-24 19:12
hoppas verkligen att den håller hög klass! håller med dig om att gods son var senaste som var bra
Just because i stand over you don't mean you understand me

2010-09-24 19:29
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice
Producent

2010-09-24 20:05
Eller hur. Svårt för den att bli lika bra som 1:an. Mycket av det som kommer på 2:an är säkert läckta låtar.
Jag tycker att "Untitled", "Hip hop Is Dead" och "Distant Relatives" är bra också. Fram för allt "Untitled", jag kan hålla med om att "Street's Disciple" var lite ojämn.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-09-24 20:22
För mig är Lost Tapes Nas tredje bästa skiva efter Illmatic och It was written. Hoppas som sagt tvåan håller lika hög klass.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ