I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snoop doggs skivor

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-09-15 01:10

Snoop doggs skivor

jag har hört att snoop dogg brukar lägga i litte weed i sina skivor ibland på random när han skickar ut dom till affärer o folk som recenserar dom... typ att de e för man ska öppna skivan o weedet ska åka ut i ansiktet på en så man blir hög som han va när han gjorde musiken, så man ska tycka skivan är superbra först och rekommendera den för alla innan weedet försvinner ur den...

jag har aldrig känt nåt konstigt från en snoop dogg skiva har ni???
tycker ni det är okej att han håller på såhär o sprider knark till sina fans?

njut

2010-09-15 01:11
ä juh inge nytt polisen gör juh så oxå m.m

o ja för er som hajja till,, POLISEN!!!

förhör Folk när dom e höga lr Fulla osv,, Same shit !

PEACE
PEACE

2010-09-15 02:57
wtf is going on?
mhm
Poet

2010-09-15 08:14
Jag hörde att Tupac ska uppträda på Åkersbergas fritidsgård, fredag 20:00!
At the gates of Eternity...
Moderator

2010-09-15 09:47
Haha ja herregud.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-15 11:27
efterbliven tråd

2010-09-15 12:55
Ja, för Snoop pressar ju och paketerar sina skivor själv. *Suck, nu är det bara en miljon kvar att paketera*.
Är TS 23 år gammal på riktigt? Folk som är anti-droger borde använda den här tråden som skräckexempel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-15 14:06
Inte ofta man ser någon trolla whoa. Lite underhållande.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2010-09-15 16:10
jaha - så nu har ordet "troll"/"trolla" kommit till sverige oxå.. naturligtvis..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-15 16:25
hahahaha!!!

Såklart snoop försöker lura i folk droger!!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-09-15 17:40
detta är illa...skaparen av denna tråd...du får nog lämna pojkrummet och gå ut o lev lite..för du verkar inte ens ha utvecklat ett sunt förnuft sinne..tippar på att du är 13-14 år och är fortfarande oskuld

2010-09-15 22:38
Tycker de roligaste me tråden e alla som tror att trådskapre e seriös tänkte ja skriva, sen gick ja in o kolla trådar som han startat o insåg att han troligen inte är oseriös.
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time

2010-09-16 00:04
pump_yo_brakes_ho P23
jaha - så nu har ordet "troll"/"trolla" kommit till sverige oxå.. naturligtvis..

Man har sagt troll/trolla i Sverige i flera år.

Matade jag ett annat troll nu?
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe

2010-09-16 07:56
rätt töntigt att försvenska amerikanska message-board dumheter, i en attempt att försöka framställa sig själv som "fyndig"..
"troll" används generellt sett av 14-åriga Pokemon-kort samlare i USA.. faller du i den kategorin?

blev trollet matat nu?
pajas-unge
Manager

2010-09-16 08:52
pump: Jag har sett folk använda frasen "Troll" och "Trolla" i flera år, som Roethlisberger säger. Inte ens här på whoa är det inte helt ovanligt.

Har inte svennar plockat väldigt mycket internetiska från amrisarna? Typ lol, omg, wtf och alla andra förkortningar ungdomarna far med idag.

"Troll" är i alla fall ett ord som betyder samma lika på båda språk till skillnad från alla andra ord som "berikat" svenskan de senaste åren.
Redline!

2010-09-16 11:06
"troll" är ett ord som har officielt blivit krönt "efterblivet" internationellt. ordet används fltigt av 14-åriga harrypotter-snorungar i staterna - ingen 20-åring med rätt lagda pusselbitar, använder det där.. att då en svensk 22-åring använder det här blir efterblivet..
att anamma ord från andra kulturer, är legitimt - men ibland fattar folk inte innebörden, och blir istället pinsamma och dumförklarade..

och det är efterblivet att debitera om det här överhuvudtaget, så försök inte ens..

nu är det så här - att jag inte bryr mig för 5 öre, men ibland är det kul att vara lite spydig på ett skojigt och trevligt sett..

puss på er
Manager

2010-09-16 11:25
pump: Ok, eftersom du inte vill debattera saken så skiter jag i att svara på allt, även om det hade blivit en rolig debatt eftersom dina argument är....roliga? :D

Det enda jag har påstått är att det har använts av svennar i flera år och det är egentligen det enda jag vill få fram, även Roethlisberger. Jag använder inte ordet själv så för mig spelar det ingen roll vad andra tycker om ordet och det har egentligen ingenting med den här diskussionen att göra.

Uppenbarligen bryr du dig eftersom du kände dig tvungen att vädra din åsikt.
Redline!

2010-09-16 12:06
pump_yo_brakes_ho

Efter en snabb sökning på flashback forum hittar jag att man använt ordet "troll" så tidigt som år 2001. Med all sannolikhet har det använts ännu tidigare.

http://https://www.flashback.org/t64567

Var och på vilket sätt har ordet "troll" blivit krönt som efterblivet internationellt?

Det är intressant att du vet så mycket om hur "pokemon-kortsamlare" och "harrypotter-snorungar" beter sig. Hänger du på samma hemsidor/forum som dem? Visa gärna exempel då dessa snorungar som du kan så mycket om skriver "troll".

Efter jag skrivit detta inser jag vilket troll du är Ho.

2010-09-16 12:11
Länken blir fel av nån anledning.

Här är den.

https://www.flashback.org/t64567

2010-09-16 12:48
amen för fan...

sluta nu..

Det finns inget coolt, med att slinka in i trådar på diverse plank, å spy ut "troll"-ord - bara för att man inte "gillar snubben och hans subjektiva tillställning i en diskussion.. det är bara ignorant IQ-badboll-dynga.

där har vi ordet - "Troll", och dess innebörd. "troll" blev en barnslig jänkar-fluga, som dök upp på webben för länge sen - och spred sig runt som aids. lyckligtivs, drog sig den äldre amerikanska folkmasan sig själv i kragen, och slutade använda det efter ett tag, eftersom att dom insåg den certifikerade idiotin med ordet. det dyker dock upp fortfarande tillåfrån i cyberspace, främst av snorungar med hjärnbarkar som inte är färdigväxta.

"haha, du har fel - TROLL!" "haha, du är en idiot - TROLL!" "haha, jag tycker inte som du - TROLL!"
ordet är töntigt, onödigt och fyller ingen funktion? fattar ni nu?

och det är ännu töntigare att utländska människor har anamma ordet, i vardags-tugget på nätet - däribland svenskar som är i 20-årsåldern..

och nått som är ännu töntigare - är när en pojkvaker får för sig att forska upp bakgrunds-info som han kan länka till - för att på fullt allvar, validera ordet som acceptabelt för en fullvuxen 20-åring? ägghuvud.. :)

Var och på vilket sätt har ordet "troll" blivit krönt som efterblivet internationellt?
det är allmänbildning - ordet är krönt som "spamm", "idioti", "skräp", "dumheter". kan du fatta det, ditt dumma lilla SaganOmRingen-troll? :)

och nej, jag bryr mej faktiskt inte. men ni svarar ju, så jag får väl svara tillbaka.
bra att du tycker jag är rolig, Octagon - jag är inte här för att låta elak, stödig och dum. bara lite sarkastisk.. nu ska ni inte börja attakera mig..

2010-09-16 13:23
Du får sluta.

Jag hade ursprungligen inget problem med att du tycker att det är fånigt att använda ordet "troll". De får du tycka hur mycket du vill.

Problemet är att du inte kunde erkänna att ordet "troll" använts i Sverige flera år. Det var de jag ville visa med länken. Inte för påstå att det är acceptabelt att använda ordet.

2010-09-16 13:36
du är känslig...

det första jag skrev i den här tråden var, and i quote:
"så nu har "troll" kommit til sverige oxå.. naturligtvis".. nått sånt

jag har inte gett nys, om att jag inte skulle tro att ordet har använts av våra hjärndöda svenskar förrut... jag skrev bara vad jag tyckte om det - samt om ordet..

2010-09-16 13:42
lol troll är det löjligaste ordet som finns

"mata inte trollet" uägh!! stfu :P
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-09-16 13:54
nu e ni off topic :( vi ska diskutera snoop doggs knarklangning, troll e sånna som bor under broar o i grottor o äter barn, dom e inte efterblivna för dom e inte människor riktigt så dom kan inte va de...
njut

2010-09-16 14:09
nu e ni off topic :( vi ska diskutera snoop doggs knarklangning, troll e sånna som bor under broar o i grottor o äter barn, dom e inte efterblivna för dom e inte människor riktigt så dom kan inte va de
hahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha du måste driva med oss inte en chans att du är seriös

2010-09-16 17:45
jag kan iaf stoltsera, med att jag inte är nåt jävla grönt litet troll. jag är en kaukasisk homosapie sen barnsben - och kommer alltid att vara en.
så det så.. *fnys*

2010-09-16 19:35
hahahaha på hela denhär tråden