Eminem ska öppna VMA's i år, så man behöver iaf inte stanna uppe länge för att se honom :). Vilka som vann kan man ändå läsa sen.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
När Jay-Z drar igång Hard Knock Life , efter hela jävla publiken rev loss himlen för Proof var galet.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
När Jay-Z drar igång Hard Knock Life , efter hela jävla publiken rev loss himlen för Proof var galet. är detta från videos som postades lite längre upp? för ja kolla inte så många, störde mig på ljudet för mkt :P
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
ah, den killen som postade en massa videos, näst längst ned av dom =) där vart text finns "big, proof"
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent
2010-09-10 13:36
MTV general manager Stephen Friedman said Wednesday that Eminem, who’s nominated for eight trophies and continues to sit atop sales charts with “Recovery,” will open Sunday’s ceremony at the Nokia Theatre, which has been transformed with a sprawling white set reminiscent of the out-of-this-world Theme Building at the Los Angeles International Airport. “We thought that there’s no better way to kick off the show than a performance from Eminem,” said Friedman. The enveloping stage design includes a giant rotating billboard, curvy catwalk, circular performance space and two massive video screens that will serve as curtains. VMA executive producer Jesse Ignjatovic said the undulating space, created by German designer Florian Wieder, required about 2,000 orchestra seats to be removed from the Nokia Theatre. “Every year, we try to have a theme and purpose beyond just giving awards away,” said Ignjatovic. “This year, being back in Los Angeles, we really gravitated toward mid-century modern architecture and the pop culture of the ’50s, like the youth-oriented rebellion films ‘Rebel Without a Cause’ and ‘Wild Ones.’ It’s a very L.A. kind of a set.” (Detroit Free Press) Brazen F20 - Det kommer inte ens att sändas live på svenska MTV enligt hemsidan.
Ska man se så gäller det att ha amerikanska MTV eller köra på online stream.
One Day.
Mibo: Skojar dom eller!? Dom visar ju för fan alltid VMA's live! Har sett det massor av gånger live... Fan vad kasst av dom! :( Såg ju fram emot det...
ingen som vet svaret på min fråga?
Zittla - The Fatal
ursäkta där dizzy, det är inte näst längst ned.. men den videon där vart "big, proof" finns med i namnet är korrekt =p den är i mitten ungefär.
När någon vet något / när / vart detta kommer släppas med bättre ljud samt bildkvalité så skriv gärna ut allt i tråden! satan så fett det verkar, sjukt synd att ljudet är skit.
Producent
2010-09-10 18:43
Brazen F20 - Håller med, samma här =/ Det blir väl till att kolla online streamat. Länkar stream på söndag natt om jag hittar någon med bra kvalle, annars blir det till att kolla på cencurerat skit på måndag ;/.
One Day.
Mibo: Yeah. Det suger verkligen. Men ja, stream borde ju åtminstone finnas. Faktiskt så tycker jag att MTV borde erbjuda det!!
Producent
2010-09-12 20:40
Author Stream brukar funka bra, dom andra har jag aldrig hört talas om dock. Sätter mig och letar jag med runt 1-3 tiden, brukar ha kommit upp bra mycket mer någon timme innan sändningstid.
One Day.
Just det, det är sådär sent och jobbigt... Får se om jag ens kan hålla mig vaken. Upp oerhört tidigt imorgon :p
Producent
2010-09-12 21:01
Då kan du ju lika gärna kolla på reprisen 22.00 imorgon om du nu ska upp tidigt :P
One Day.
Ja, jag kom på det :p. Skulle egentligen haft uppesittarkväll med min kompis, men jag är inte där nu och jag insåg att jag har fan ändå inte tillgång till MTV just nu hahaha. Känner mig väldigt smart just nu :D
Producent
2010-09-13 03:30
"Are you too mainstream to fight your own fights?" Eller hur det nu än var. Haha :D
Producent
2010-09-15 16:31
Producent
2010-09-23 03:04
Producent
2010-09-23 03:13
Hahahah! "i was trying to ignore it blabla"
hahaha sån min han har alltså xD haha delen från konserten va en besvikelse, trodde de skulle va lite officiellt klipp, men det va ju bara ngn från långt avstånd som hade okej ljud och mestadels filma skärmen för man skulle se ngt. detta MÅSTE ha filmats för att komma på DVD, det MÅSTE! ngn som vet när denna intervjun med Clinton sparks ska komma ut? :O
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Alltså, det måste ha varit heeeeeeeeeeelt jävla stört att få vara där i antingen NY eller Det...
Producent
2010-09-25 12:23
Ska det vara så svårt å dra upp en YT ?
One Day.
Producent
2010-09-28 04:24
minem played a massive festival show in California on Saturday night running through tracks from across his career. He has only performed at a handful of events since coming out of ‘retirement’ last year. ---> Attention: No Love Video To Drop This Week On Vevo <---
One Day.
Producent
2010-09-30 20:34
---> Attention: No Love Video To Drop This Week On Vevo <--- innebär det Denna veckan vi redan är i, eller veckan som kommer? logiskt sätt borde det va denna som vi är i! hoppas det!
Producent
2010-10-01 01:58
Producent
2010-10-01 02:06
Producent
2010-10-03 17:25
Producent
2010-10-09 06:28
Eminem To Appear On 60 Minutes Tune in this Sunday as Eminem appears on 60 Minutes Anderson Cooper profiles the chart-topping rapper from Detroit who overcame addiction to reclaim the winning style that made him the biggest selling artist of the past decade. Tanya Simon is the producer. CBS
One Day.
Producent
2010-10-09 06:34
Förstår inte varför 60 Minutes avslöjar det, förstör ju hela poängen med programmet :(
Förstår inte varför 60 Minutes avslöjar det, förstör ju hela poängen med programmet :( avslöjar vadå?
och måste säga att sättet eminems hjärna funkar är sick! ska bli kul att se hela programmet! :D eminem har ställt upp i för lite sånt i mitt tycke. hoppas dom ställer nya intressanta frågor oxå så det inte blir samma som alla andra ställer alltid !
60 Minutes grej, är ju att man inte vet vad det handlar om förrän det visas på teve. Men men. Ska iaf bli roligt att se sen :)
hoppas dom ställer nya intressanta frågor oxå så det inte blir samma som alla andra ställerSure hope so!
den som hittar 60minutes avsnittet måste hojta till!!!
Producent
2010-10-11 04:31
Producent
2010-10-11 04:32
I am Anderson Cooper hahahaha :D Rätt bra intervju, men kunde, som vanligt, gått djupare. Oh well :). Fick flashbacks när dom visade klipp från konserten, oooh vilken underbar känsla! Mibo - you the man
japp riktigt nice, men hade ju hoppas på lite längre och djupare! för övrigt verkar em vara en riktigt soft person!
Eminem hela dagen idag. Börjar med plattorna, sen hugger jag in på filmerna. 8 Mile, Funny People och The Wash blir lagom :D
Igår fyllde han år. Det firade jag med att pumpa hela hans katalog. Fyfan va bra han är.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2010-10-18 02:42
Läste om att en "Love The Way You Lie(part 2)" ska komma..
Producent
2010-10-20 00:59