"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Producent
2010-08-04 19:31
inte hört...men Bun B e fan riktigt tung på det jag har hört med han
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Haha, inte världens bästa album som fått det tidigare. Gillar Bun som 17 dock. Låten med Preem var ju skitbra tycker jag. Det är också den enda jag har hört.
"Fletch, he truly defines grace under pressure"
Bara inte Drake är med så är jag nöjd.
Bara inte Drake är med så är jag nöjd. Både han och Gucci Mane är på skivan :-(
Men fan! Då är ju skivan inte värd 5 mics.
lyssnade på snippets på amazon och även om bun e en favorit så lät det inte direkt som ngt som förtjänar 5a i betyg.
Bun känns sjukt trött nuförtiden, hans rim är inte direkt engagerande. Den här femman är lika mycket ett skämt som den förra de satte... om man inte ser det som en femma för lång och trogen tjänst för då är han väl värd det.
Bun är ALLTID TUNG! Men riktigt tråkigt att han tar med t-pain och drake.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Har alltid diggat Bun B, men som Kocken sa så känns han fan lite tired asså. Men 5 mics? Gettafuccaddahere
Producent
2010-08-06 14:28
Instämmer... Jag gillar Bun B, han kan ofta skina på gästverser och har många grymma låtar i bagaget. Men fan fan fan vad tråkig han är att lyssna på i längden. Sjukt enformig, både flow och delivery är i princip identiskt i varenda låt. Och jag kräver absolut inga tekniska underverk när jag lyssnar på hiphop, men någon måtta på simpelheten får det fan vara. Lyssnat igenom skivan ett par gånger i ett par dagar, skulle nog ge den 2.5/5 (eller åtminstone inte högre än 3) i betyg. Inte topp 5 i år men kanske topp 10.
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Fletch, så du tycker inte the fix e bra?
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Producent
2010-08-08 17:15
Fan vad förhastad jag var, töntigt... Efter ett par dagars sporadiskt lyssnande så får jag väl ändå säga att skivan är bra, helt klart! Fortfarande inte 5 dock, men kasnke 3.5 eller 4. Några riktigt bra spår!
Lyssnar nu, första halvan e skitgrym
The fix är lätt en av de bästa skivorna de senaste 10 åren! Fick just ett grymt sug att låta den gå på repeat i spelaren.
http://www.slagskottfilm.com/
Indeed en av mina favoriter genom alla tider. Trill OG va väl en klart godkänd platta 3-3,5 skulle den få av mig, många låtar som e bra men inga riktigta superlåtar.
The Sourzzzzzzzzzzz.... Finns inte en chans i helvetet att Bun B skulle vara värd fem mickar. Det görs inga såna plattor längre. Senaste var väl typ Blueprint.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Ingen diss mot Bun B i sig utan bara mot plattan som faktiskt är längt ifrån t ex UGKs senaste.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Nu har jag lyssnat på skivan två ggr i bilen idag, asså visst det är ju en rätt fet skiva men 5/5 är fan patetiskt...fan knappt en enda låt jag hade gett 5/5 om jag ska vara ärlig, ännu mindre hela plattan. han fortsätter ju vara harva vidare med sitt trillionaire snack etc...ingen särskilt utveckling eller ngt, rätt lika beats också av vad jag kan minnas! Aja gillar den oavsett vad men 5/5 är ett skämt 3-3,5/5 verkar mkt mer rimligt!
Producent
2010-08-12 07:59
Bun är sjukt tung, har inte lyssnat in på albumet så jag vet shi om den är värd en femma. Någon nämnde en Preemo-låt, om det är "Let 'Em Know", så är det en besvikelse för min del...
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
för oss som e suckers för dirty south kanske den är 4-5/5 ?? har inte lyssnat igenom än men finns på spotify nu iaf. betyg kommer.. sen är Bun inte trött nu för tiden. isf har han alltid varit trött för han har ju fan släppt bättre verser än på många år här senast på alla features han haft senaste året. switchat upp sitt flow och lagt ner med att ad-liba sig själv varje mening
"life's a garden, dig it."
Producent
2010-11-11 16:50
det är typ bara på premo-låten han switchar upp sitt flow.. annars är det "no matter where i go (i go) no matter what i do (i do)"-grejen till 100%. lite tröttsamt i längden!
mjo efter första lyssningen är jag inte "imbressed by his berfomance" faktiskt. plattan är ok. t.o.m. bra, som andra sagt men ingen 5/5 försökte försvara Gamle Bun, men det är fan inte berättigat. får se om plattan växer
"life's a garden, dig it."
Balhoo jag är en riktigt sucker för dirty south, men helt ärligt nu när man lyssnat igenom skivan några gånger så är det hans sämsta skiva, enligt mig så klart. Håller med som någon sa, bun e aldrig lika bra utan pimpen, han e liksom inte mogen o stå på egna ben riktigt, men i pimps sällskap kan han ju många gånger shina mer än pimp(Även om pimp va bäst). Men nej skivan får högst 3 av mig. De e ju inte de att Bun lägger dåliga rader egentligen utan mer att han väljer många wacka beats. RIP Pimp c
Jo, the Fix är rätt bra. Ingen femma dock! :)
Hehe. Kanske mitt favoritalbum efter milleniumskiftet, men bara kanske.
Oj, det var inget dåligt statement :)
F.Ö tycker jag om skivan lite grann. Men den är ju absolut inte en femma!
grymt bra skiva synd med så många features ..bun ger alltid den sköna 90 tals känslan i sina rhymes love it...
det var ett okej album han kan mkt bättre för mkt skit artister med på skivan dock, let em know med preemo e tung som fan
Göteborg