I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eminem jobbar åt CIA

Utländsk Hiphop - Allmänt

2010-07-26 14:12

Eminem jobbar åt CIA

Såg en intervju på tv me eminem o han sa typ att han jobbar åt cia, hjälper dom göra åsiktsregistrering o sånt av hans fans på olika sätt. Så berätta han att andra rappare gör så me i olika utrreckning, tror snoop dogg va en av dom.

Detta e helt sjukt tycker jag. Tror ni andra rappare kommer sluta göra musik med eminem nu för han e snitch osv??

njut

2010-07-26 14:22
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle

2010-07-26 14:33
Eller hur, länka till intervjun annars finns det inget att prata om och om du nu länkar till en så försök lär dig förstå ironi.

2010-07-26 15:01
Snitch? Så eminem sitter och skvallrar åt CIA att Dre sitter i studion och puffar en fet eller vad fan menar du egentligen... Bjud på intervjun
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-07-26 15:47
Då tror jag mer på att Death Row var en FBI front för att fucka upp för svarta i USA och döda 2pac!

2010-07-26 17:29
alltså, OM detta nu av någon anledning skulle vara sant, varför i hela fridens namn skulle eminem bli en "snitch" för det?!
på vilket sätt Snitchar han för han hjälper med en åsikts registrering? och åsikt i vadå?
precis som alla andra vill jag se denna intervju för ja tror du e full av bullshit just nu, eller så har eminem skojat o du inte förstått...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-07-26 18:10
tror att CIA kan det mkt bättre än eminem..eminem Är en artist inte en professor

2010-07-26 18:14
måste oxå tilägga att åsiktsregistrering är olagligt ..så varför skulle eminem erkänna ett sådant brott på tv..i smell bullshit

2010-07-28 00:14
hahahahha

2010-07-28 13:39
Påminner mig oerhört mycket om min extremt underliga dröm inatt! Det var såhär förstår ni: Det var Eminem konsert, typ Irland igen eller något annat trevligt ställe. Så jag och min kompis gick typ längst fram för vi ville se bättre och få bra bilder, väldigt uppstyrt var det också och ingen knuffades och hade sig. Men sen fick vi inte stå där mer och dom flyttade på oss. Men nu till det underliga: Bender (från Futurama) och Marge (Simpsons) var där, och Eminem + någon byrå som jag inte riktigt vet vilken det var (CIA, FBI, whatever) var tvungna att göra sig av med Bender och Marge, eftersom dom visste för mycket. Så Bender skickade dom ut i rymden och Marge hjärntvättade dom. Men jag hade ju sett allting, och då började dom jaga mig och min kompis istället. Minns jag inte helt fel räddades jag av att jag hade på mig min regnjacka.

Den drömmen är väl ungefär lika trovärdig som TS inlägg. :)
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2010-07-28 14:49
Brazen F20: I LOL'd!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-07-28 19:43
Påminner mig oerhört mycket om min extremt underliga dröm inatt! Det var såhär förstår ni: Det var Eminem konsert, typ Irland igen eller något annat trevligt ställe. Så jag och min kompis gick typ längst fram för vi ville se bättre och få bra bilder, väldigt uppstyrt var det också och ingen knuffades och hade sig. Men sen fick vi inte stå där mer och dom flyttade på oss. Men nu till det underliga: Bender (från Futurama) och Marge (Simpsons) var där, och Eminem + någon byrå som jag inte riktigt vet vilken det var (CIA, FBI, whatever) var tvungna att göra sig av med Bender och Marge, eftersom dom visste för mycket. Så Bender skickade dom ut i rymden och Marge hjärntvättade dom. Men jag hade ju sett allting, och då började dom jaga mig och min kompis istället. Minns jag inte helt fel räddades jag av att jag hade på mig min regnjacka.

Den drömmen är väl ungefär lika trovärdig som TS inlägg. :)

that is some strong ass weed you got your hand on xD
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2010-07-28 20:10
Hahaha. Kom dessutom att tänka på min egen Simpsons-dröm där jag råkade mörda Chief Wiggum ute i en skog som också var mitt vardagsrum med tv, möbler och mattor utspridda bland träden.

Men ja, kul tråd ;)
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2010-07-29 18:59
@ Brazen

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!! älskar sjuka random drömmar
"Rap ain't shit if it ain't real kid"- Lord Finesse

2010-07-29 19:36
Hehe, trevligt att jag kan underhålla folk med mina drömmar :). Det bästa med drömmen var ändå hur "verkliga livet" blandades med tecknade personer. Det var riktigt skumt. Lite som att vara med i Space Jam, fast mycket konstigare. Fast det var roligt att få se Eminem "live" igen :D
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2010-07-29 19:44
Brazen, skön dröm haha!=)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-07-30 14:50
that is some strong ass weed you got your hand on xD

Nej, men klockrent weed med andra ord X-)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-07-30 15:00
Han snitchade ju på cia och snoop dogg, typiskt taskigt. Jävla Eminiem, sånt får man hålla tyst om.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2010-07-31 06:49
dåre

2010-07-31 07:23
äh jobbar du åt CIA eller?
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2010-07-31 10:25
Känns som att Lundahl sagt allt som behöver sägas.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Producent

2010-07-31 16:13
att ni inte känner igen ett troll..

2010-07-31 19:04

2010-08-02 01:09
Större chans att 50cent skulle ha snitchat till CIA.
Old school Rap
Gangsta Rap

2010-08-02 13:17
P16 "GGGG-uNot"

2010-08-02 13:27
hahahahaha veckans tråd utan tvekan!