Top 10 Best Rappers Alive ?
MIN top 10 lista på best rappers alive. Eller vad tycker ni? skriv eran Top 10 lista och vem som ni tycker är bästa rappren i sverige ! 1. Lil Wayne 2. Eminem 3. Nas 4. Snoop Dogg 5. Gudda Gudda 6. Jay Z 7. Drake 8. Dr.Dre 9. Tyga Tyga 10. 50 cent ------------------ Bästa rapparen i Sverige = Shazaam (Inlägget ändrat av Rachel 2010-08-08 19:23:19)
Hur kan du ens lägga en sån här tråd i Breaking?
Vart som helst, den har ju UPPENBARLIGEN inget med breaking att göra
hahahahah fett trög
Östergötlands Finest :P hehehe
Producent
2010-07-27 14:57
vadå vart som helst? det här är ju vart som helst...
hoppas detta är ett skämt.. iaf är listan det. de enda som är värda att ens nämnas är Nas och Jay Z men dom är långt ifrån de bästa rapparna..
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Jag skrev inte "vart som helst", jag skrev även att det här är breaking, och att det är fel. Han får väl tänka själv också?
Hughes är min idol
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
1.Hughes 2.Hughes 3.Hughes 4.Hughes 5.Hughes 6.Hughes 7.Hughes 8.Hughes 9.Hughes 10.Hughes
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
håller helt klart med, detta är vart som helst, oavsett om det har med break att göra eller ej ^^
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Jag gråter verkligen, hur i helvette kan man ta med lill wayne och 50 cent som dom bästa rapparna. Resten av listan ä ganska bizzar också men lill wayne vaaaa?
Jag har en psykos och den är jag fast i.
d-beck Jag skrev vart som helst, och tillade att den uppenbarligen inte har något med breaking att göra. Med andra ord kan jag gå med på vart som helst UTOM breaking, men att det skulle räknas till vart som helst efter det jag skrev? Knappast troligt. Sen får ju logiken tala, jag är ingen moderator så jag kan inte rätta till problemet, men det krävs ju något problem för att ens lägga en sån här tråd i BREAKING. Av alla forum, varför breaking? Blandat hade varit bättre. Inte rätt, men bättre.
att den fortfarande är kvar ens
Va fan sicket tjafs, skit samma vart listan ligger han ville bara vara trevlig och skapa något kul. Lägg ner och spilla energi på att försöka redigera något så onödigt.
Jag har en psykos och den är jag fast i.
Jag tar det som att du tycker att den passar i graff-forumet ;)
bästa svenska rapparna innan 2005: Petter Ken Ayo The Latin Kings Profilen Eye-N-I Sherlock Looptroop MBMA Down South Ballers Motorisk Afasi Timbuktu Fattaru Fjärde Världen Snook Advanced Patrol Paragon Gubb D6AA Sam-E Frotté Spotrunnaz Peshi Superscientifiku Mics Of Fury Aegiz Phonetik Headtag Scoob Rock Bashie Karl Karthasis & Heli Ison & Fille Kashal Tee Formula One Glaciuz The ICY Nephelim Obnoxiuz Rico Wondahman bästa svenska rapparna nu: Petter
efter 2005: Lorentz Boltes Break 2005 Daniel adams-ray
RICOSTJÄRT ROCKÄRS
anenkefali nej jag håller med dig, den passar verkligen inte in i detta forumet varför är den kvar anyhow?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Bboy-Dogbite P18 glöm inte Frej från Maskinen, Oskar Linnros och Tay Tay Dat Dude
Mo B Bad jag tyker du ska sluta dissa Li`L WAwwyne nu jag gör windmill varje dag till Lollipop ... sen är 50 cent fett tjockt grym att träna uprockz till också. Mian favorit-downrocks låtar är 21 questions och disco inferno let´s gooo !!
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
ILLINI_DUDE P28 jag hoppas du är seriös. alltid kul med nån som lyssnar på riktig hiphop
Graph Flix, Nja .. jag kan ha gjort det som ett seriöst försök nå´n gång men HELT seriöst ? Tyvärr, måste göra dig besviken.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams
Dr.Dre Snoop Dog Prop Dylan Wutang Clan Ill bill Necro Jay Z Nas Allaywan Eminem
intressant att folk säger att det inte har med breaking att göra, rappare skapar/har skapat musik som vi kan köra till. Säger därmed inte att all rap är bra rap men ändå. vidga synen för böveln!
Djaz bazz
ILLINI_DUDE P28 oh no! trodde jag äntligen hittat nån som är äkta.. men icke! :'(
Bboy_Djaz P26 jo men det finns ju faktiskt ett forum (om inte två) specifikt för att disskutera rap-musik i. tror det är mer det folk menar. sen borde du väl fatta att tråden ändå inte är seriöst genom att läsa första inlägget
löjligt, admin du borde fan ta skämmas
Shiiiet
Nu är ju tråden faktiskt flyttad, tyvärr inte särskilt rensad. Att välja 10 är svårt, särskilt eftersom jag inte hänger med så mycket i hiphop-världen längre.