Eminem dickriders är vi allihoppa..
allihoppa, alihoppa, eminem dickriders är vi allihoppa sjung med! bara jag som tyckte recovery inte var något speciellt? 3/5.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
3,5/5. Jag tycker det är ett stabilt album. Textmässigt visar Eminem att han är ett par steg före alla andra just nu. Men det gör inte albumet perfekt. Det finns ett par problem för mig. Hans sångröst är inte särskilt bra och han sjunger på många låtar. Lite samma problem som Mos Def. Sen är beatsen inte så bra som jag förväntat mig. Främst besviken på Just Blaze. Jag tycker att albumet överlag känns väldigt "safe", inget speciellt som jag blev överraskad av. Han plockar poäng lite för enkelt. Det är ett album som inbitna fans kommer älska. Speciellt efter problemen med Relapse. "Almost Famous" var den enda låten jag kände att jag behövde spela om dem två gångerna jag lyssnat på albumet. Det är inte årets album. Tror Kanye West kommer imponera mest iår.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
Galet bra tråd osv..
SJUKT tråkiga beats, bara några som sticker ut, sen förstår jag inte hans egen tokdissning av Relapse, den skivan är fan så mycket bättre/roligare än den här, men kanske krävs mer lyssning, bara två varv in på denna. gillar mest Almost famous, So Bad och Talking to myself
Roethlisberger P22 Håller med att det inte är årets släpp och jag är även besviken på beatsen. Jag skulle sett att han hade haft lite mer gästartister. Kanske en riktigt tung Bitch Please III med Snoop, Xzibit och Dre, hade varit tha bomb. Men allt kan man inte önska sig men det är ingen dålig platta heller. Bästa spåren: Almost famous, 25 to life, talkin to myself, going trough changes och wait for it......wont back down. Den låten växer i mina öron för varje gång jag lyssnar på den.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Jag är stort stort Eminem-fan och har svårt att säga att han gör något dåligt men jag har aldrig varit lika besviken på ett album som jag var på Recovery. Vissa låtar är REN jävla skit med poprefränger och han försöker sjunga och det låter riktigt förjävligt. Ja, såklart han måste förändras osv men det låter mest monotont och han ältar om samma saker i nästan varje låt. Jag är redan less på det, när kommer nästa?
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Hört skivan 2 gånger och är fan positivt överraskad faktiskt. Det är inte som de första grejerna han släppt. Men det skulle vara konstigt om han alltid gjorde samma eller hur. Big up enligt mig
Diagnosen av svensk mentalitet är lika positiv som en aidssjuk analfabet
Nu finns det typ 10 recovery-relaterade trådear, wtf?
^ precis det jag menar med tråden. dags att börja dickrida någon annan istället? Em är inte all that.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
Lundahl - vad är det där med allt "dickrida" snack haha, är du bög? tror du att folk som klagat på dom andra trådarna blir glada ner dom ser ditt?
Ja, man måste avsky alla stora rappare och avguda underground.. Annars är man dickrider. Recovery är årets största och bästa rappalbum oavsett hur mycket Pungdahl lipar.
jeppehehe året är inte slut än kommer flera albums från t.ex game, kanye och Jay-z och många fler. Recovery är bra har inte riktigt lyssnat på skivan lyssnar på min bärbara dator får koppla den till högtalarna hehe. Men skivan är lite tråkig i längden för mycket sjungande och han rappar på samma sätt nästan hela tiden och beatsen är sådär men den får 3.5/5.
Haha, Games album har ju blivit pushed back för att alla hans singlar FLOPPADE stort och Neptunes har sabbat snubbens karriär med sitt äckliga sound. Kanyes album kan däremot bli riktigt fett. Vad för album ska Jay-Z droppa? Inte hört ett ord om det.
yes, Recovery är årets största album dock så vet jag inte om det blir de bästa, ingen kan ju veta det. fast då måste rapparna lyckas jävligt bra om dom ska lyckas bättre än det här. och till alla hatare där bakom skärmen som tycker det är tragiskt att allt det här måste skrivas om Eminem, tänk om. blir inte mycket bättre om ni lägger er i. sen är han lätt en av världens bästa, så vilka ska vi snacka om annars.. Soulja boy och massa autotune infekterade rappare? knappast. många medlemmar som inte har en aning om vad hiphop är.
Kan ju säga att jag blev less på albumet efter 9:de låten när i princip alla hade samma handling. Och de som inte hade det handlade inte om något överhuvudtaget kändes det. Beatsen var ju inte direkt topp på många heller men visst var det väll någon låt som ändå var okej. Enligt mig så har Em bara har tappat de senaste åren och det blev ju inte bättre med detta. Kan ju tillägga att jag lyssnade sjukt mycket på honom för några år sedan och var jävligt stort fan av honom då och jag gillar fortfarande de gamla albumen men nu känns det som att det har spårat för honom. Skulle vilja se något liknande Curtain Call åtminstone för att han skulle kunna bli bra igen.
To the people I forgot, you weren't on my mind for some reason and you probably don't deserve any thanks anyway
Jag tycker plattan är klockren! Kan förstå att många tycker det kanske känns lite enformigt men jag tycker den blir bara bättre och bätre för varje gång den spelas. Textmässigt så är han sjukt grym samt att han kör mycket på den "arga" rösten. Det känns jävligt ärligt det han spottar ut sig och jag tycker han gör det nå sjukt bra! Två riktigt stora tummar upp för detta album, det ska lätt köpas!
Producent
2010-06-10 22:04
Gillar man hans gamla grejer så får man väl ta och hålla sig till det. Hade blivit lite tjatigt om han gjort i princip samma sak på varenda jävla platta. Med tanke på att han har blivit äldre så tycker jag att det är bra att han gått vidare och testat sig på något nytt istället för att köra i samma spår som innan.
One Day.
det stösta felet på detta albumet ,är att det känns som han har glömt bort sitt alterego slim shady,detta album håller inte samma koncept som dom andra albumen..han bara i stort sett rappar på ,,spottar ut ord utan att lägga på sina härliga dialekter,han leker inte med texterna och sin stil,det saknade jag mest. alla låtar lät i stort sett samma.saknade även hans skit som ken kaniff och paul rosenberg.hoppas dock att han släpper låtarna som var ämnade för relapse 2 som är dr dre producerade.fattar dock inte varför han gjorde helt nya låtar till recovery när han dock redan hade färdigt matrial till albumet.proddat av dr dre
Visst är det kul att han testar något nytt. Han får ju helt tydligt en publik på det med så det är ju kul för honom. Men för mig som gillar hans gamla stil och håller mig till det tycker att det är synd. Sen har ju alla sin smak och sitt tycke och det klagar jag sällan på. Jag ser bara sakerna ur mitt perspektiv bara.
To the people I forgot, you weren't on my mind for some reason and you probably don't deserve any thanks anyway
käften jävla horungar, recovery är fan sjukt bra vafan har ni att klaga på? att ni själva är ett gäng feta horungar som aldrig kommer åstakomma nåt? sluta vara så jävla unvundsjuka på eminem för att han är världens bästa raaaper. Dra åt hevlet förfan jävla negerfittor. Stick åt helvete era cpskadade jävla horungar för att ni aldrig kommer bil ihågkommna.
JÄVLA KUKSUGANDE NEGERFETTON
calm down fan? håller med om att albumet e riktigt grymt och sen; folk klagar på att eminem snackar för mkt om samma sak på plattan och ber om ursäkt yada yada, ändå kan ni sitta o skriva i varje jävla inlägg att han inte är som förr? who's stuck in the past now? eminem har utvecklats, och han e riktigt grym nu, och beatsen är väl en smaksak I guess, jag diggar dem!!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Jag är Villig att erkänna att jag fan är fast i det förflutna vad gäller hip hopen eftersom enligt mig så var hip hopen över lag bättre då än vad den är idag. Holk Ta det lite lugnt fan. Alla tycker ju inte som du. Skulle du stå och skrika åt din bästa polare bara för att han lyssnar på hårdrock och inte gillar hip hop över huvud taget? Det är samma sak med de olika genrerna som finns inom hip hop. Vissa gillar det som var förr och vissa gillar den nya skiten så är det och kommer det antagligen att förbli. Har aldrig förståt mig på varför man ska spotta ur sig en jävla massa bullcrap inte har något att komma med. Själv tycker jag att det låter lite som man tjafsade i småskolan när man var avundsjuk på någon bara för att man inte gillade det den kunde göra. Känns jävligt barnsligt måste jag säga.
holk P20 det var rasistiskt banna honom
holk Jag tror Flashback Forum passar dig bättre.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
holkp20 är det du som är stan..lite väl fanatiskt beteende när det gäller försvara eminem.. det e bara musik..en branch där det finns många delade åsikter..
holk: överreagerarn
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Sjukt att killen fortfarande nämns i hälften av alla trådtitlar varje gång han släpper en skiva. Musikmässigt säger jag meh
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
har lyssnat på plattan nu hela förmiddagen för att se om jag kan ändra mitt första perspektiv Det jag personligen kommit fram till är att plattan är bättre än vad jag ansåg vid första lyssningen...den har vissa spår som håller riktigt, riktigt bra nivå..som Seduction och Going through Some Changes...dock tycker jag att plattan sänks i betyg pga liknande låtar av sämre kvalitet som även infinner sig i detta album Lil Wayne gör också bra ifrån sig...dock till ett rätt lamt beat Bästa spåren: Seduction och Going through some changes sämsta spår: You´re never over, Talkin 2 myself, Cold Wind Blows och Not Afraid
JKIBMM
Bästa spåren: Seduction och Going through some changes sämsta spår: You´re never over, Talkin 2 myself , Cold Wind Blows och Not Afraid hur kan du sätta den som sämsta spår? den e riktigt bra, enligt mig!
hade varit kul med motivering på varför just den låten?
sen så you're never over, jag hatar att eminem sjunger i den reffen, de förstör hela låten för verserna e riktigt grymma!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Plattan är 5/5 för mig, Vissa beats är svaga och han ska inte sjunga på vissa ställen. Men jag hittar då ingen annan i hiphop världen som gör något liknande som han gör. Och han gör det ju verkligen sjukt bra på vissa låtar. tycker inte någon lika så är det min åsikt thats it
Jag har lyssnat på Eminem i över 10 år. Och jag tycker att Recovery är grymt album. Har lyssnat på albumet i 1 vecka snart, och jag är inte besviken. Tycker låtarna växer mer och mer.. Känns som att folk stannar kvar i sin egen utveckling när det gäller musik. Häng med utvecklingen lite så lär ni uppskatta ny musik istället för att tycka att det var bättre för...
Highfive anyone, anyone?
Jag är på samms spår som Niito. Trådskaparen måste vara ruskigt ensam, ledsen att ingen rider din kuk eller?
Gillar man inte Cinderella Man och tycker att det är årets låt ska man inte lyssna på hiphop överhuvudtaget.
Jag har aldrig varit något större fan av eminems senaste plattor.
Men nu till recovery, alla ni som inte gillade den och skriver:
"Han var bättre förr, dåliga hooks m.m."
När eran text lider mot sitt slut så avslutar ni med att säga någon låt som ni påstår er tycka vara "okej":
"Den enda jag gillade var väl Almost Famous, sen var väl också Space Bound, 25 to life, Talkin' 2 myself, So Bad, Seduction, Going Through Changes och You're Never Over rätt feta."
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta varje gång jag läser det. Först hatar ni, sen ska ni berätta att EN låt var fet, som sen slutar med att ni rabblat upp mellan 50%-80% av plattans låtar.
(Och ja, jävligt många som ogillar plattan har skrivit på det här sättet).
Förövrigt gillade jag själv inte albumet alls efter första lysningen. Men efter 3:e lyssningen satt jag helt förlamade och bara gapade. WOW. Som många andra välskrivna texter så blir låten som en helt annan skapelse när du sätter dig in i dem. Jag tror i alla fall några av dem som inte gillar den, lyssnat på den för lite.
Lenny91 :
Kan ju säga att jag blev less på albumet efter 9:de låten när i princip alla hade samma handling. Och de som inte hade det handlade inte om något överhuvudtaget kändes det. Beatsen var ju inte direkt topp på många heller men visst var det väll någon låt som ändå var okej. Du får helt klart tycka som du vill, men vill du att jag ska översätta lyricsen åt dig? Alla låtar låter likadana? Säg inte att du tror att:
Seduction
Space Bound
25 To Life
Love the way you lie
Enbart handlar om Kim eller liknande? För att han nämner "she" behöver det inte refereras till en mänsklig person -.-
Ta "25 to life" som ett exempel, jag säger hiphop, och med det sagt, lyssna på den igen.
Hata mig nu.
Haha, vad stukat att du får det att låta som att du är ett geni för att du listat ut att 25 to life handlar om Eminems relation till Hiphop när han säger det rakt ut. Hata MIG nu.
PrinsMio P24 Haha, vad stukat att du får det att låta som att du är ett geni för att du listat ut att 25 to life handlar om Eminems relation till Hiphop när han säger det rakt ut. Hata MIG nu. Absolut inte menat av mig, men förstår till fullo om det kan tolkas så. Jag tog det exemplet just för att det är, ett självklart exempel (tada).. Det enda jag ville ha sagt var att han (antagligen?) inte lyssnar på texterna om han rakryggad hävdar att 9 låtar på Recovery har samma handling? Och att de som inte hade samma handling inte handlade om någonting alls. Hahaha?!, någon? Men jag ska inte blame:a Lenny
91 , jag vet inget om honom mer att han antagligen är 19 år och inte är speciellt intresserad av vad Em har att säga på Recovery. (Eller som jag skrev ovan, så kanske han har lyssnat på den för lite helt enkelt).
Det kommer aldrig ta slut.
jag håller med "nämentjenare"!
jag följer i samma spår och håller med =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Att han håller så hög klass på sina rader fortfarande o nästan bara blir bättre o bättre, visar ju bara vilken redig lyricist han är.. Folk är rädda för förändring, tycker skivan passar bra in i årtalet vi är i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den enda låten jag inte kan lyssna flera gånger är den med pink. sen det aftbg skriver att det är rätt musik för årtalet var bra sagt håller med
Dizzy89 P20 Blir en fråga om personlig smak men detta är vad jag inte gillar med låten: 1) Reffen 2) Eminems sjungande .3) Tycker denna låt är ett exempel på en låt där han pratar om samma saker som i andra spår, fast på ett sämre sätt 4) beatet är det inget fel på, men är det intressant? Får den texten att växa? Nej Då är t om låten med Rhianna bättre..och då är ändå inte den låten heller särskilt intressant, enligt min helt personliga åsikt.
JKIBMM
skivan är ju perfekt lättlyssnad som fan osv. kommer bli årets storsäljare. nästan alla spår funkar mtv radio allt. men jag pallar inte det där popsoundet. lil wayne la det snyggt
Dizzy89 P20 Blir en fråga om personlig smak men detta är vad jag inte gillar med låten: 1) Reffen 2) Eminems sjungande .3) Tycker denna låt är ett exempel på en låt där han pratar om samma saker som i andra spår, fast på ett sämre sätt 4) beatet är det inget fel på, men är det intressant? Får den texten att växa? Nej Då är t om låten med Rhianna bättre..och då är ändå inte den låten heller särskilt intressant, enligt min helt personliga åsikt. haha för förstod jag absolut ingenting varför detta va adresserat åt mig ^^ men så gick ja tillbaka lite och såg de ;)
ja okej då, jag förstår faktiskt dig lite då, som sagt alla kan inte gilla liksom :)
och de ang när eminem sjunger så tkr jag han gör de okej, t.o.m bra på vissa låtar.
men i låten till proof, så förstör de låten något enormt för mig! :O sjukt störigt så verserna e bra som fan!