I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lite "konstiga" saker med Eminems album Recovery...

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2010-06-09 09:26

Lite "konstiga" saker med Eminems album Recovery...

shoo... det här handlar inte om precis samma sak som dom andra Recovery trådarna som redan är uppe... så bli inte sura nu... tänkte visa lite märkliga saker med Eminems album Recovery.. ni får också tillägga grejer eller bara rätta mig elr ngt..
-------------------------------------------------------------------------
1.
Det här kan ni avgöra själva.... fast de klart att producenten som proddat Almost Famous fått sin inspiration av Get Up med 50 Cent... själv tycker jag faktiskt de lite fult...

Eminem - Almost Famous (finns i nya albumet Recovery)




Och här är 50 Cents Get Up



2.
Och kolla vad 50 säger i bakgrunden av refrängen från början "Get Up... Get Up... Get Up.. I say Get Up! "

och varför säger Eminem exakt samma sak i början av W.T.P ? med samma "attityd eller toner elr va man ska kalla det"...



3.
Det här kanske inte har med this topic att göra men jag höjde ögonbryna efter jag hörde det här på Talking 2 Myself som gästas av Kobe...




....I almost made a song dissin Lil Wayne
It’s like I was jealous of him cause the attention he was gettin’
I felt horrible about myself
He was spittin and I wasn’t.....


fast det kan man ändå nästan förstå... Wayne outshina Eminem för några år sen...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.