Knatcha, du kanske ska börja med att läsa först och främst ?=) Ingen människa som inte sitter på top position inom NRO, Vita huset, Nasa, Militären, CIA etc kan göra annat än antaganden, spekulationer, konspiritionsteorier etc.. hur du nu vill framhäva det Immortal säger. Spelar ingen roll om han är aktiv politiskt, ligger så jävla mycket i grunden till varje val/beslut än enbart presidenten och politik & det kan vem som hellst förstå. Jag har aldrig sagt att Immortal inte kan någonting och bara gör påståenden med ENBART hans åsikt utan att ha utgått från något. Sedan vet han SJÄLVKLART inte alla faktorer som har spelat fram till beslut etc. Termen "skitsnack" har jag aldrig använt mig av, och aldrig påstått något liknande angående Immortal. Tvärtemot men ni insnöade grabbar går ju bara på det finstilta så det är ju svårt att höjja det intellektuella här inne då. Såhär då, Immortal säger allt i det stora hela och kan en del om politik etc, men kan inte göra annat än att spekulera hur det hela gick till och hur processen såg ut. T.ex "varför kan inte världens mäktigaste man utåt få allt han lovat genomfört?" Ja.. hmm, för att det finns folk över huvudet på presidenten som säger sitt med ett smart upplägg som får presidenten att backa, röster inom allt.. nasa, nro, militären, cia blabla högt uppsatta personer som också kan få saker & ting att hända :) Vet inte hur jag ska visa hur jag menar, men en person som inte kan göra mer än att läsa tidningen, det finstilta och spekulera över hela bilden kan inte heller ha "rätt".. även om han lyckas klura ut det det! så vet han ändå inte säkert, om han inte får väldigt bra insidertips. Du använde dig av en rolig term, "du verkar tro att hiphop bara e tomma ord" trodde vi snackade om immortal technique politiska antaganden osv? Förstod inte ritkigt vad du ville ha sagt menmen, saksamma hoppas du fått lite förklarat för dig hur du menade. Sedan kan jag väll passa på, immortal är helt klart den bästa politiska involverade rapparen som finns, men man ska inte tro att bara för att han säger det är det mer rätt än en annan "halv politiker" som inte vet detaljerna. blablablabla gick mycket överstyr här nu, orkar inte diskutera vidare om det här inlägget inte visade hur jag menat. Observera också att inläggen är efter ETT PÅSTÅENDEN dvs "Immortal = sanning"..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker