Välj ett yrke till artisten.
Jadå nu är det dags. Jag länkar en låt med en artist, ni säger vilket yrke han/hon skulle passa i och låter listan flöda på.
Scarface skulle passa som IT-konsult.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Bilförsäljare. Fast med en annan kostym
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
det blev fel låt, men skitsamma artisten är Lill Jon!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Krigsveteran, numera utelligare som predikar om världens undergång. Om det nu räknas som ett yrke...
Would I shit you? You're my favourite turd.
idrottslärare, tex boxning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
your heart pump project kool-aid
Lil Boosie: Röstterapist :)
Producent
2009-12-31 17:10
journalist. sport journalist kanske.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
The Game: Programledare, kanske för nån hiphop tidning/TV program, så mycket som han namedroppar.
Producent
2010-01-03 15:41
Talib Kweli som bibliotikarie och Mos Def som jazzmusiker.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Nas skulle passa som en frisör
Producent
2010-01-03 17:16
Reks skulle passa som dagispersonal.
http://soundcloud.com/jasthesupacat
Butiksbiträde i t.ex. Blomsterlandet, ICA eller GameStop.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Konsertbesökare
2010-01-03 20:24
Producent
2010-01-03 21:29
Evidence som fritidsledare, Rakaa som programledare, Alchemist som jurist, B-Real som byfåne, Dj babu som stylist.
Master P = Avdankad guide (vilsen i öknen)
Grafh - I Bring The Goons Out
Grafh skulle passa som en bussförare!
Sheek Louch skulle vara en utmärkt städare!
The only time you feel alive is when you're dead
Restaurangägare
Ingen svarade på min jag droppade så jag gör det igen:
The only time you feel alive is when you're dead
Dr.Dre: Programledare för Pimp My Ride
JKIBMM
Producent
2010-01-06 17:41
Mf doom skulle kunna driva en serietidnings affär.
Raekwon jobbar på skolbespisning, Ghostface dealar de där skorna han alltid svamlar om utanför Dooms serietidningsaffär, Meth åker runt på skolor och varnar om droger.
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Souls of Mischief skulle passa bra som hip hop-artister.
souljah boy som städare eller bajsplockare, passar ju så wack som han är
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"