I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snoop Dogg - Malice in Wonderland

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-12-02 20:59

Snoop Dogg - Malice in Wonderland

Nu har skiten läckt och måste säga att det är det SÄMSTA Snoop nånsin släppt.

1. Intro
2. I Wanna Rock (produced by Scoop DeVille)
3. 2 Minute Warning (produced by Terrace Martin)
4. 1800 (feat. Lil Jon) (produced by Lil Jon)
5. Different Languages (feat. Jazmine Sullivan) (produced by Teddy Riley and Scoop DeVille, co-produced by PMG)
6. Gangsta Luv (feat. The-Dream) (produced by The-Dream and Tricky)
7. Pronto (feat. Soulja Boy) (produced by B-Don, co-produced by Super Ced)
8. That’s Tha Homie (produced by Danja)
9. Upside Down (feat. Problem & Nipsey Hussle) (produced by Terrace Martin, co-produced by Jason Martin)
10. Secrets (feat. Kokane) (produced by Battlecat)
11. Pimpin Ain’t EZ (feat. R. Kelly) (produced by Nottz)
12. Luv Drunk (feat. The-Dream) (produced by The-Dream and Tricky)
13. Special (feat. Brandy & Pharrell) (produced by Neptunes)
14. Outro

Secrets är riktigt jävla fet men utöver det vare fan inte mycket att hänga i gran enligt mig. Va tycker ni ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-02 21:01
helt värdelös, finns ett par låtar som det går och lyssna på, men detta är det sämsta snoop har släppt....
I'm Rich Bitch
Producent

2009-12-02 21:04
vart kan man lyssna nånstans?
http://www.soundcloud.com/luegoods

2009-12-02 22:08
haha, alltså dålig på vilket sätt? alla?

jag som tycker att Gangsta Luv är fet, kommer jag gilla resten av skivan?
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2009-12-02 23:55
Tycker absolut inte den är så dålig som ni säger ..

2009-12-04 20:01
omg fyfan var det inte han som dissade soulja boy
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2009-12-04 20:09
jag är en stor snoop dogg fan men den här skivan är skit dålig 2-3 bra låtar resten e bullshit.

2009-12-04 20:43
har bara ,lyssnat på snippets på amazon men jag blev riktigt besviken på beatsen, med den producent listan borde det vara heat på varje spår. får återkomma när jag lyssnat på hela plattan.

Producent

2009-12-05 02:20
Snoop fan sen 94. Detta är inte det bästa jag hört av honom men samtidigt har jag inte haft förväntningar heller. Svårt att förvänta sig något av Snoop på 2000-talet.
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2009-12-05 10:11
varför kan snoop inte jobba med dre och ha kurupt,daz,warren g, nate dogg,xzibit och dr.dre som gästartister?? hade varit en fet skiva

2009-12-05 12:09
Svårt att förvänta sig något av Snoop på 2000-talet.

Egentligen inte för Snoop gör oftast sin grej så dere egentligen handlar om är vilka beats han vill köra över. Och är man Snoop kan man välja hur fan man vill.
Tycker han lyckades riktigt bra med det på både Blue Carpet Treatment och Paid The Cost To Be The Boss.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-12-05 13:42
Tycker han lyckades riktigt bra med det på både Blue Carpet Treatment och Paid The Cost To Be The Boss.

kan inget annat än att hålla med för det är två riktigt feta albums =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2009-12-06 16:54
"Snoop fan sen 94. Detta är inte det bästa jag hört av honom men samtidigt har jag inte haft förväntningar heller. Svårt att förvänta sig något av Snoop på 2000-talet."

"kan inget annat än att hålla med för det är två riktigt feta albums =)"

Det där va fan värt.
njut

2009-12-06 22:08
Explict P22

Haha! Word.

Ska försöka hitta det, har faktiskt höga förväntningar! Pumpat I wanna rock 3 dagar i streck nu.. Får hålla tummarna, Ego Trippin var ju så jävla fett!
Shoot at you actors like movie directors

2009-12-07 00:24
Explicit

haha där har vi det, det mest konkreta beviset på folk som försöker verka äkta hip-hop heads för att verka coola eller något, går bra att leka det men till slut halkar man på tungan och exposar sig själv. Har träffat många IRL, ganska komiskt faktist :D
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle

2009-12-07 17:34
haha, skivan var fanimej fruktansvärt dålig. Gangsta Luv är en av mina favoritsinglar i år, men i övrigt var det nog nästan bara skräp (efter en genomlyssning).

soulja boys genialiskt fula autotune-refräng är iofs säkert något jag kommer lyssna på när jag super...
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2009-12-07 18:12
det är sånt sjukt snack om att vara äkta "hiphop head" här.. och det enda jag ser är folk som lyssnar på mainstream.
smålustigt.

jag gillar snoops äldre grejor.. men har noll pepp sen hans lilla ego tripp kom.. sjukt dålig skiva.

2009-12-10 16:54
Doggystyle är den enda plattan snoop har släppt som är fet!

2009-12-22 00:25
Damn, efter ett par spår in på plattan så ville jag lägga mej ner på golvet i mitt sovrum och gråta som en stor jävla skitunge... Fan vad jag blev och ÄR besviken på Snoop Dogg, jag menar Snoop, WTF, Soulja Boy!? Den ABSOLUT sämsta skivan the big dogg har gjort... Skiten förtjänar inte ens en recension. (så arg är jag)

Eaten bread is soon forgotten.

2009-12-22 11:00
Haha håller med

2009-12-22 18:21
Grovt besviken på Snoop, Vafan är det jag lyssnar på?? Detta efter Snoop har precis släppt låtar som "Blasten" Med Ice Cube som är riktigt tung så är inte den med...
Ö4L

2009-12-23 03:00
Malice N Wonderland heter väll det endå?

2009-12-23 17:47
varför kan snoop inte jobba med dre och ha kurupt,daz,warren g, nate dogg,xzibit och dr.dre som gästartister?? hade varit en fet skiva

Precis
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2009-12-25 02:53
svagt album av snoop... han har släppt en del riktigt tunga låtar i höst men typ ingen av dom hamna på albumet.. synd

2009-12-25 14:20
Gillar I Wanna Rock, men annars är albumet ett jävla skämt. Totalt oinspirerat och riktigt usla produktioner.
PS. Your cunt is in the sink