I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nu vi får snacka om bästa albumet hittils=) WALE- Attention deficit

Utländsk Hiphop - Allmänt

2009-11-20 16:55

nu vi får snacka om bästa albumet hittils=) WALE- Attention deficit

Jao va tycker ni? enligt mig helt klart årets album , alla jävlar låtar är skitfeta=)

Favoritspår : ALLA! men måste jag välja något så får det nog bli mama told me=)

Om ni inte hört albumet KÖP eller i värsta fall få tag på det nånannanstans *host host*

2009-11-20 21:13
Är Attention: Deficit enda albumet du lyssnat på i år eller?

Är ett stort fan av Wale men detta var fan värdelöst. Hans mixtapes klår albumet med hästlängder. Skivan makes no sense, han har typ 12 personligheter på skivan och det finns ingen röd tråd i produktionen överhuvudtaget. Det enda feta är kollaborationen med David Sitek.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-22 00:45
Jag känner mig nästan förolämpad när jag lyssnar på albumet. Efter att troget ha lyssnat på alla hans mixtapes känns albumet riktigt fattigt, som om han verkligen har försökt anpassa sig och bli nästa mainstreamgrej.

Det enda feta är kollaborationen med David Sitek.

Det enda som räddar låten är ju tv on the radio soundet.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2009-11-22 18:41
Varför är inte Nike Boots med? Verkligen inte nöjd med skivan, den lämnar mycket att önska.
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled

2009-11-23 21:34
TYcker att skivan var lite sisådära. Det finns inte direkt några låtar som sätter sig fast i hjärnan och får en att spela om dem gång på gång.
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2009-11-23 23:06
Även om mixtapen kan vara fetare så är albumet allt annat än dåligt. 90210 är ju lätt en av årets bästa låtar!