I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Electroproducent söker någon som rappar på engelska/svenska (dah!)

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2009-11-03 03:53

Electroproducent söker någon som rappar på engelska/svenska (dah!)

Hey! Är en 17-årig electro/funk producent från Stockholm som letar efter någon/några som rappar på engelska eller svenska och är villig att exprimentera lite när det gäller genres genom att främst blanda hiphop med electro. Gå in på min myspace och lyssna på låten "Death" (ligger längst ner), det är främst den jag syftat på men ta en titt på dem andra låtarna också. Det ligger bara uppe previews på myspacen för tillfället, alltså inga färdiga låtar som du kanske märker.

Det är ingen bestämd låt för tillfället, vill bara försöka komma i kontakt med någon talangfull rappare för eventuellt framtida samarbete.

Hör av dig om du är intresserad på min mejl, skicka med en myspace länk på eventuellt tidigare material. Hoppas det inte är emot reglerna att göra ett sådant här inlägg men jag är ett stort fan av svensk hiphop och vill mixtra lite med genres!

[email protected]
alt. att du skriver ner myspace och kontaktinformation i ett inlägg nedan.

/Kid E.