50 Cent - Before I Self Destruct har läckt
50's gonna be mad! Är på "Psycho" med Eminem, han mördar hela skiten!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han håller löftet om att hålla det gata alltså! Inga brudlåtar än sålänge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
50 cent har inte vart bra sen get rich plattan, har svårt att se vad han kan göra med denna. ska lyssna på den.
Lite tråkiga beats, och han har tappat sitt "catchiga refränger"-game helt verkar det som. Men helt klart en hård och rå skiva.
Har det läckt redan? Vafan.. Aja, blir lätt att tanka med en gång. Nu blir jag dock orolig för att skivan inte kommer släppas alls.
Såg fram emot hans platta efter hans senaste mixtapes men tyvärr höll beatsen lägre nivå än på mixtapes vilket gjorde plattan jävligt tråkig bortsett från ett par spår. Dock mycket bättre än mycket annat han gjort på senare år. Sista låten med R-Kelly är fittigt bra, synd att man hörde den för ett år sen bara.
50 cent + r kelly... måste ju va guld. eller.
Redaktionschef
2009-10-28 22:36
I egenskap av webmaster vill jag påminna alla om att det inte är tillåtet att fråga var man kan få tag på skivan, berätta var den har läckt, länka till skivan osv.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Lär ju knappast sälja bra nu, läckt en månad innan release.. :D Synd där.. Tur att han inte behöver pengar allafall
Tungt album!!! 50 Cent är kung, fuck alla haters.
bara skummat igenom skivan, men första intrycket gjorde mig besviken. streetlåtarna hade inte samma energi som låtarna på de senaste mixtapesen (riktigt bra mixtapes f ö). och 50 Cent kommer inte undan med halvhyfsade streetlåtar på samma sätt som han kommer undan med smådumma klubblåtar! på en 50 Cent-skiva behövs de där riktiga bangerbeatsen och refrängerna, och de är alldeles för få här..Psycho och Stretch var jävligt feta, Ne-Yo gör Baby by Me till en bra låt, So Disrespectful var lite kul, I Got Swag -refrängen var ganska cool... Could've Been You har ett jävligt snyggt beat men R Kellys text är så jävla retarderad att jag inte pallar lyssna på skiten. i övrigt var det väl inget som fick mig att lyfta på ögonbrynen vid första lyssningen. Det är då min första-intrycks-recension.. får väl återkomma om några dagar när jag gett skivan en ärlig chans =)
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Nu blir jag dock orolig för att skivan inte kommer släppas alls. Klart som fan att den kommer släppas, Interscope slänger inte bort en platta man lagt ut miljoner på frivilligt. Dock lär den flyttas fram till nästa eller näst nästa vecka för att förlusterna inte ska bli för stora.
your heart pump project kool-aid
Han ar inte hungrig langre. Och det ar det som signifierade 50. Power of a Dollar, Get Rich or Die Tryin', Guess Who's Back... allt handlade om hans struggle. Och i och med att han var hungrig som fa sa lyste det igenom hans musik ocksa. Nu, nar han ar multimiljonar, ater ordentligt och snart ska gifta sig, sa blir musiken lidande. Men a andra sidan, vad ska han gora? Ska han fortsatta snacka om ett liv han inte lever langre? Satta sig in i ett tankesatt for det liv han lamnade for snart 7 ar sen? 50 ar grym, men skivan sugar. Tyvarr.
At the gates of Eternity...
So Disrespectful, Hold Me Down och Psycho är så jävla tunga alltså. Riktigt fett album!
hur fan kan den läckas en månad innan release date? haha
Någon har en mer komplett producentlista än denna ? En komplett lista finns nu på wiki. Vet dock ej hur bra den stämmer överens med verkligheten.
Länk till http://en.wikipedia.org/wiki/Before_I_Self_Destruct DJ Premier producerade tydligen öppningsspåret.
Sista låten "Could´ve been you" är som andra sagt så jävla fet. Det ryktades ju förra året om att det var en läckt låt från
Detox . Enligt wiki har R.Kelly proddat den. Hoppades som fan på att det skulle vara Dr Dre som gjort den och att han hade ett nytt sound på gång.
Den är iallafall det bästa på skivan i min mening.
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
jag gillar!!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Roethlisberger P21 Angående R Kelly låten läste jag nånstans att det var någion mindre känd som hade producerat den (minns inte namnet nu) och att Dre co-proddat eller nåt.
Tungt album!!! 50 Cent är kung, fuck alla haters. Nice!! Trodde jag var den enda här som fortfarande gillade 50.
Än en gång så dödar han alla
50 cent HAHAHAHHAHAHHAHAH nördar, han dödar hiphop era mainstream gays
"Rap ain't shit if it ain't real kid"- Lord Finesse
Tycker det som fattas är dom riktigt tunga fräscha beaten han hade på sina två första plattor. Curtis beatsen kändes rätt random och har inte riktigt lyssnat på denna skivan. Textmässigt vet jag vad man kan få, men beatsen måste smeka mina öron. Man kan alltid hoppas!
Its like a jungle sometime it makes me wonder how I keep from going under - klassisker!
fattar inte hur man kan tycka att get rich or die tryin va bra.. 50 är ett svin
Vila I Frid Tony Snow
Helt ok Album,har inte orkat lyssna på hela då jag var riktigt spänd på hur R.Kelly låten skulle vara . Kan säga som så här, det är nog den enda låten jag lyssnar på om och om igen just nu och har gjort ett par dagar. Riktigt bra låt. Förövring kommer det att bli en singel . 50 Cent Feat R. Kelly - 16. Could've Been You
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Lyssnar på Psycho och 50´s första vers sög kuk, eminem låter okej dock. Refrängen suger palle också Undviker den här skiten
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
stretch o then day when by e ju skitsköna haha
Fail. Tråkiga bars och dussinbeats.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus