T-pains nya chain
vet inte om den vart postad innan men den är ganska ful tbh
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." ---Albert Einstein
det var mig en stor jävel
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Det är verkligen en big ass chain.. Ser ut som typ fyra kedjor håller den uppe, lär ju väga en del Dock damn ugly att gå runt med haha
I got more kicks than Jackie Chan.
hahahah orka ha på sig den
Vägde som ett spädbarn om jag inte minns fel, typ 200+ karat.. Jävligt fet enligt mig, även om bling är "ute"..
BALLIN!
Survival of the fitest only the strong survive.
Väl spenderade pengar! Smakfullt! Han har ju tydligen betalat för sitt hem och sina barn så då är det väl klart att man bränner resten av cashen på en kedja av denna magnitud. Amerikanska mainstreamrappare är allt som oftast helt jävla hjärndöda verkar det som.
T-pain skiter pengar och kan köpa en ny Big Ass Chain + det du menar att han borde lagt pengarna på istället redan imorgon om han har lust...Personligen tycker jag att det där tyder på att killen har humor
Ah fan att inte underground rapparna tjänade dom här cashen istället..Hade sett mycket anorlunda ut då....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konsertbesökare
2009-06-12 13:57
Haha, jag tycker det är klockrent.
Producent
2009-06-12 14:51
T-pain har humor =D. Fet chain men undrar hur ofta han får nackspärr av den =P haha
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
bara töntigt...
Rapmusic is NOT dead !
den va ju skitfet, hiphop behöver lite ironi^^
Lägg av..
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
om den hade gjorts i fejk bling hade det vart rätt skönt gjort, för vi vet redan att han har råd med sånt där men nu vart det bara tråkigt tkr jag
ye ye ye
Kedjan ar val inte speciellt stor, det ar ju snarare hanget som ar stort.
Orka bry sig om T-Pains nya kedja.
your heart pump project kool-aid
Här kommer en annan jävligt keff chain för att inte prata om rapparen som bär den
Hade inte någon snott den transformer kedjan? Har för mig jag såg Dj Whoo Kid med den :)
Jodå frågan är vem som inte haft den? Dom flesta b rapparna i detroit + deras döttrar har setts posera med den! Han kan fan inte ha mycket tid för annat längre när han varje dag måste försöka köpa tillbaka chainen
Haha den här bilden får mig att skratta och må bra
Trick Trick i detroit snodde väl Young bergs kedja. och haha jag gillar T-Pains kedja! :) Hur kan man inte göra det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha kellogs med tony tiger vad fan tänkte gucci på?Han visar inte att han är eftterbliven när det gäller sina texter utan också chain valet hahaha
haha fjantigt att folk reagerar på att han inte la pengarna på något annat. detta är ju hur kul som helst, skrattade som fan när jag såg det. haha speciellt att han tar bilden med mobilen med hahahaha men jag antar att ni har rätt, en till bil borde han väl köpa som alla andra?
www.myspace.com/oscardvine Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/ http://soundcloud.com/oscar-dvine
"10lbs. 197kts. Very very real I don't know what fake feel like.$410,000. Hola señor recession proof."
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
hahaha kellogs var fan bäst!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Alltså, jag håller med om att det är lustigt att han tar bilden med mobilen. Men det är ju helt sjukt att han har råd med sånt därnt, han borde definitivt använt pengarna till annat. Det roliga med alla kedjorna i tråden är ju att ingen kommer vilja ha dem när rapparna är fattiga. Det är bara blingbling-rappare som vill ha sånt äckel och ingen blingbling-rappare vill väl ha begagnat? De kommer gå för några hundringar till något fan. Fast man kanske kan plocka isär dem iofs.
Det roliga med alla kedjorna i tråden är ju att ingen kommer vilja ha dem när rapparna är fattiga. Det är bara blingbling-rappare som vill ha sånt äckel och ingen blingbling-rappare vill väl ha begagnat? De kommer gå för några hundringar till något fan. Fast man kanske kan plocka isär dem iofs. har också tänkt på det! Det är ju så jävla random saker också. Självklart om Jay-Z har en Roc-a-fella kedja eller Nas har "N" kedja eller vad som helst. Men Bart simpsons, transformers, kellogs, eller Odi från gustaf.
Om man ska ha många kedjor så kan man väl göra det med still som Slick Rick eller något.
Alltså, hur jäkla stor är Gucci mane i USA egentligen? Dom där smyckena måste ju vara värda miljooooner? Jag har noll koll på honom förutom att han syns på i stort sett varenda mixtape & jag har aldrig förstått vad som gör honom så hypad :(
I got more kicks than Jackie Chan.
det är väl hans samarbeten med alla stora rappare i usa,... hans beef med young jeezy(?)
Jag hade ingen aning om vem Gucci Mane var förns nu. Vet ju iofs fortfarande inte vem han är förutom att han har massa konstiga halsband. Sen håller jag ju inte koll på något som heter gangsta eller dirty south, vilket jag antar att det handlar om.
Antagligen fejk eller så har han lånat dom kanske
ye ye ye
Nej det var inte Trick Trick som snodde kedjan, det hände dock på hans (?) klubb. och nej Gucci är inte hypad, han är tung ;) RickyRoss - Hans beef med jeezy? han vart mer känd för låten so icy ft jeezy innan beefet. det var också den låten som utlöste bråket, jeezy med manager vela köpa låten, men gucci mane vela inte sälja, blabla.