I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Doggystyle vs. Relapse Dr.Dre beatz

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2009-05-16 21:25

Doggystyle vs. Relapse Dr.Dre beatz

Relapse är den enda skivan där dre producerade alla låtar på en skiva den senaste var för 16 år sedan nämligen Doggystyle. Satt och lyssnade på doggystle idag efter att ha pumpat relapse 3 dagar i sträck och tänkte plötsig på hur dres beatz var bättre på doggystyle varenda beat är skit feeta mina favorit beats från doggystle är gin and juice, the shiznit, murder was the case , serial killa och for all my niggaz and bitches. Men på relapse finns det bara 3 - 4 bra beats men bara 2 FETA beats stay awide awake och underground. Hur kommer det sig??? doggystle är en av de bästa skivorna som någonsin har släppts men om dres 400 beats låter som relapse så tror jagf att detox kommer att suga men tror faktiskt att han sparar de bästa beatsen till sin skiva. 2001 har de fetase beatsen som JAG någonsin har hört på en skiva. När kommer detox? efter 50s har jag hört.