Afroman - Because I got high
Den här låten e så bra, att den, ja, förtjänar en egen tråd. It's like I don't care about nothin' man Role another blunt, Yeah cuz (Yeah x 2) I was gonna clean my room, until I got high I was gonna get up and find the broom, But then I got high My room is still messed up And I know why, (why man) 'cuz I got high Because I got high Because I got high I was gonna go to class, before I got high I coulda' cheated and I coulda passed, but I got high I'm taking it next semester and I know why, (why man) 'cuz I got high Because I got high Because I got high I was gonna go to work, but then I got high I just got a new promotion, but I got high Now I'm selling dope and I know why, (why man) 'cuz I got high Because I got high Because I got high I was gonna go to court, before I got high I was gonna pay my child support, but then I got high (No you weren't) They took my whole pay check, and I know why, (why man) 'cuz I got high, Because I got high Because I got high I wasn't gonna run from the cops but I was high, (I'm serious man) I was gonna pull right over and stop, but I was high Now I'm a paraplegic, and I know why, (why man) 'cuz I got high Because I got high Because I got high I was gonna pay my car a note, until I got high I wasn't gonna gamble on the boat, but then I got high Now the tow truck's pulling away, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high Because I got high Because I got high I was gonna make love to you, but then I got high, I'm serious I was gonna eat your pussy to, but then I got high Now i'm jacking off and I know why, (turn this shit off) 'cuz I got high, because I got high, because I got high I messed up my entire life, because I got high I lost my kids and wife , because I got high Now I'm sleeping on the sidewalk, and I know why, (why man) 'cuz I got high, because I got high, because I got high I'm gonna stop singing this song, because I'm high I'm singing this whole thing wrong, because I'm high And if I don't sell one copy I know why, (why man) 'cuz I'm high, because I'm high, because I'm high (Are you really high man?) (he really is high man!) get jiggy with it O bring it back (say what say what oh, Because I'm high Because I'm high, because I'm high Well my name is afroman and I'm from east palmdale, All the 'Dale weed i be smokin, is mama's hell I dont belive in Hitler thats what I say' (O my goodness) So all of you skins, please give me more head Mother fucker, afro mother fucker m-a-n A-e-i-o-u and somtimes w We aint going to sell any of these mother fucking albums cuz Lets go back to marshal durbans and hang some more chickins cuz fuck it Fuck the corporate world bitch send afroman - because i got high ringtones to mobile Rimschema, delivery, wordplay, performance, peak, och inte minst budskapet e helt on point i denna! En av dom bästa MC's genom tiderna!! LÄTT!!
Steve Rifkind must of been sniffing!
Producent
2009-05-12 16:52
Fyfan vilka minnen man får av den här låten =D. Ingen toppklass i låten men den funkar på alla fester.
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
haha börja grina presidenten :)
det finns en chat! missa inte den...
hittade faktiskt den här häromdagen och höll på att dö. hade helt och hållet glömt vilken underbar låt det är
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Klassiker :)
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
vad är syftet med tråden ?
Att han vill göra narr av nazeem känns det som? Eftersom han brukar göra trådar som dessa. Och han måste vara ironisk i slutet av inlägget, eller att han helt enkelt vill reta upp folk.
Han gör narr av tråden som handlar om låten Underground.
Såhär börjar ju nazeem sin tråd: Eminem - Underground Den här låten är så fruktansvärt bra att den, ja, förtjänar en egen tråd.
hahaha & du säger att VI inte har något liv, skäms över dig och allt du står för.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, självklart gör han narr av nazeem och alla hans trådar han skapat med rappares texter.
hahaha, sjukt bra tråd
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
skön låt den har jag på min mp3 och lyssnar på den när jag åker buss
vad är syftet med tråden ? Att det är en fruktansvärt grym låt som förtjänar en egen tråd? Missade du nått i början eller?
Riktigt bra låt. Och riktigt bra tråd också.
Ja, självklart gör han narr av nazeem och alla hans trådar han skapat med rappares texter. Ja, typ en tråd. SMH.
Producent
2009-05-14 01:15
Jag förstår inte varför han skulle göra narr av någon??? ......trådens syfte är väl att han tycker låten är så fruktansvärt bra och vill ha någon (resten av oss) att hålla med o hålla tråden levande precis som allt annat på whoa =). Det var ingen som blev bajsnödig när folk gjorde 98798746541659879745 olika Eminem trådar....eller???
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Redaktionen
2009-05-14 10:49
tkr även man ska checka in låten crazy rap från samma skiva. funkar nästan alltid på fest där det dricks och alltid på den andra sortens fester ;)
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Ja, typ en tråd. SMH. Och alla Crooked I trådar. SMH?
Jag kunde inte bry mig mindre egentligen bara poängterade vad som var syftet med tråden.
El_Presidente P23 så man ska göra en tråd om alla låtar man tycker e bra ? :O Jag trodde trådar gjordes för att Diskuteras men men
Stukad, ja? Vart har jag skapat en tråd där jag enbart klistrat in en text författad av Crooked I? Mer så att jag skapat en tråd där jag länkat till en låt av Crooked I och sen i tråden klistrat in texten. Det är en helt annan sak.
Ok.. allt jag vet är att du brukar posta en jävla massa texter. Det kanske inte är trådar du skapat, i så fall kanske med låten också, kanske i andras trådar. Jag har inget emot det, tvärtom, folk undrade bara va syftet var med tråden och det är nån form av diss till dig för att han skapar en exakt likadan tråd som du gjorde bara att han ändrade artist och text.
Stukad P22 Crooked I förtjänar alla trådar som görs, han förtjänar grymt mycket mer också.. SMH!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Kan ni sluta snacka om Crooked I o andra grejer, o hålla er till ämnet?
GZARZA P20 Som jag sa om du läser lite längre upp så har jag inget emot dom trådarna, tvärtom. Crooked I är en av mina favoriter.
Aight, då ber jag om ursäkt. ;)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob